poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Łotrzyk Oszust - Mistrz Infiltracji cz. II

Unknown

Jakiś czas temu wstawiałam builda oraz opinię na temat łotrzyka. Chciałabym zamieścić adnotację. Tak jak już wspominałam, cały czas odkrywam coś nowego. Wybór jest bardzo szeroki.

Ciągle próbuję wykonać jak najlepszego builda, by móc osiągać jak największy dps. Nie jest oczywiście to takie łatwe, ale chyba już ostatecznie dotarłam do momentu, gdzie osiągnięcia moje pozostaną takie jak teraz rozłożyłam. 

1. Główny towarzysz

Zmiany nastąpiły w wyborze towarzysza. Zhentarim owszem, jest całkiem niezły, ale Shadow Demon jest dużo lepszy. Mam na to kilka argumentów:
- trzy sloty pod atak - demon dzięki temu jest w stanie stakować więcej mocy,
- brak czasu odnowienia na skille - łatwe nałożenie staków kamieni spajania,
- istnieje pewien skill, dzięki któremu demon po teleportacji za plecy może zadać nawet ponad 100k z kryta,
- potrafi odbić wiele ataków, wyleczyć się z kradzieży życia, dlatego ma dość sporą przeżywalność,
- trzyma się zawsze blisko naszej postaci i nie gubi się po drodze jak w przypadku Zhentarima.

Więcej możecie zobaczyć na filmiku:



2. Osiągnięcia

Nie mówię oczywiście, że poprzednie buildy są złe, ale odkryłam po prostu coś nowego, co z pewnością bardziej może się przydać. 

W punktach heroizmu zrezygnowałam z ładowania AP podczas przewagi bojowej. Przewagę mam niemal cały czas, a nie widzę absolutnie różnicy, aby punkty szybciej nabijały się, wobec tego wybrałam punkty życia, natomiast kryta tylko 2/3. Co innego gdyby to była siła krytyczna, ale to jest tylko szansa na trafienie krytyczme. Błędem było również dawać punkty 3/3 pod skille nieograniczone (szkolenie łotra), dużo lepiej wrzucić je do Apostoła Siły, dzięki któremu te zwiększenie obrażeń mamy na wszystkich skillach.

Z sabotażysty przeszłam na łajdaka głównie ze względu na Uliczną Taktykę. Kradzież życia jest bardziej na zasadzie 'okazji'. Bardzo przydatny jest Nieuchwytny. Obecnie oprócz faktu, że dzięki temu skillowi mogę się obronić to dodatkowo na te parę sekund mam więcej mocy i to nie mało, 10% to jest bardzo dużo.

W ścieżce kata powymieniałam kilka punktów. Stwierdziłam, że sprawdzę jak działają między innymi Zew Smierci i Ostatnie Chwile. Przyznam szczerze, że nie zawiodłam się. Wcześniej sceptycznie podchodziłam do tego, ale teraz zmieniłam zdanie. Sprawdza się i na bossach i na grupach mobków.

Przy dobrej rotacji skillów można osiągnąć naprawdę potężnego dpsa.

Być może w poprzednim poście na temat łotrzyka mogłam coś zamieszać, ale powtarzam. Tamte buildy nie są złe.



3. Maze Engine

Niedawno ukończyłam kampanię i łaski ułożyłam tak jak na screenie poniżej.
- 5% siły kradzieży życia - ta łaska przyznam szczerze jest bez sensu, ale coś wybrać trzeba...
- 400 pkt przewagi bojowej,
- wytrzymałośc generuje się o 10% szybciej w trakcie walki - głównie mowa na temat wydolności (przewroty itp), można wybrać teoretycznie zamiast tej łaski premię 3% do przyrostu AP tylko dla mnie to nie ma wielkiego sensu, jeżeli bazuję na Taktyce (cecha klasowa). Taktyka daje mi premię 20%, z ozdrowienia mam dodatkowe 10% etc.
- Podczas walki z przeciwnikiem masz szansę zdobyć premię 2.000 trafienia krytycznego na 6 sekund.


4. Mounty

Najlepszym sposobem na rozplanowanie insygni jest nic innego jak wyjęcie magicznego zeszytu i spisanie wszystkich korzystnych bonusów oraz statystyk z insygni :). Ja posiadam taki magiczny zeszycik i to mi dosyć sporo pomogło w odpowiednim doborze.

- Na pierwszym miejscu bezwzględnie stawiam następujące:

Artificer's Persuasion (Barbed, Barbed, Illuminated) - Kiedy użyjesz Artefaktu Mocy, Twoje ozdrowienie, ruch, przyrost punktów akcji oraz wydolność są zwiększone o 10% twojej mocy na 15 sekund.

Magistrate's Patience (Barbed, Barbed, Enlightened) - Kiedy wykonasz uderzenie krytyczne, twój cel zostanie dotknięty Magistrate's Consideration.
Wrogowie dotknięci Magistrate's Consideration otrzymują obrażenia psychiczne równe 10% Twojej mocy przez 4 sekundy.
Sojusznicy dotknięci Magistrate's Consideration są uzdrowieni przez 3% Twoich punktów życia przez 4 sekundy.

Protector's Camaraderie (Regal, Regal, Barbed) - Kiedy Twój towarzysz atakuje, otrzymujesz 3% swojej mocy i obrony na 10 sekund. Ten efekt stakuje się do 4 razy.

- Mniej ważny, ale mając demona następujący bonus ma sens:

Warlord's Inspiration (Regal, Regal, Enlightened) - Twój towarzysz zadaje o 20% więcej obrażeń.

- Ten bonus obowiązkowo warto zrobić jeżeli jesteśmy w posiadaniu mounta 140%:

Cavalry's Return (Illuminated, Enlightened, Enlightened) - Kiedy aktywujesz Mount Combat Power otrzymujesz wzrost o 10% swojej mocy, ozdrowienia, przebicia pancerza, trafienia krytycznego, obrony, odbicia, regeneracji oraz kradzieży życia.

- Pozostałe warte uwagi:

Wanderer's Fortune (Crescent, Regal, Illuminated) - Masz 4% szans po zabiciu celu na odnalezienie kamienia doskonalenia.

Gladiator's Guile (Regal, Illuminated, Enlightened) - Kiedy twoja wydolność jest powyżej 75%, poruszasz się o 15% szybciej, natomiast gdy twoja wydolność jest mniejsza niż 25% zyskujesz 15% swojej mocy jako wydolność.

Jeżeli chodzi o statystyki to ja osobiście staram się wyodrębnić ozdrowienie, trafienie krytyczne oraz przewagę bojową. Nie zawsze jest to możliwe bo np. Regal Insignia daje jedynie punkty życia lub obronę, ale nigdy nie stawiajcie na 1 miejscu statystyk. Większe efekty przyniosą bonusy z insygni.

Więcej o insygniach:
>>System Mountów - Insygnia

Podsumując, nowe zmiany pozwoliły mi na osiągnięcie pewnego celu. Nie było to takie łatwe stąd widać ile wyszło ostatecznie dpsa i ponad 1,5 h walki, ale to nic. Następnym razem może będzie lepiej :). Elola udało mi się zrobić uczciwie bez żadnych bugów. Proszę nie pytać o liczbę porażek... :). Trudność sprawiły skorpiony, bo niekiedy zabrakło staminy do przewrotów. Ostatecznie to demon pomógł odciągnąć jednego skorpiona na dość długi czas. Tak, tak.. nie pomyliłam się w tym co piszę. Shadow Demon potrafi przeżyć naprawdę bardzo długo. To kolejny argument na to, aby go nabyć.


Unknown / Autor

Witaj, Jestem graczem Neverwinter od kwietnia 2015. Nie gram również z przypadku, ponieważ uwielbiam świat Zapomnianych Krain, a w szczególności Legendę Drizzta. Obecnie chciałabym podzielić się swoim doświadczeniem z gry i na nowo czerpać przyjemność z pisania postów :). Nimor Imphraezl@finduilasf

33 komentarze:

  1. HEj zaczelem dopiero grac skad zdobyc towarzysza shadow demon ? kupie go na aukcji czy za zeny?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, oficjalnie jest za 800 sztabek handlowych, ale gracze na domu aukcyjnym też go wystawiają :)

      Usuń
  2. Podziwiam Twoją pracę włożoną w Łotrzyka.
    TR to również moja ulubiona postać i z chęcią będę się wzorował na Twoim doświadczeniu :)

    Raz spróbowałem się przekwalifikować na Szepczące Ostrze (zaciekawiły mnie niektóre skille) ale jeszcze tego samego dnia wróciłem do Mistrza Infiltracji :) DMG na Szepczącym było odczuwalnie słabsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajjj ja nie potrafię absolutnie innymi klasami grać :)). Niby próbowałam zrobić SW, bo spodobała mi się mocno ta klasa, ale jednak szybko mi się nudziła po długotrwałym graniu. GFa też starałam się wykoksić, bo tak samo podoba mi się gra z nim, a po drugie czasem w składzie brakuje supportu to wtedy jest alternatywa.
      Mimo wszystko żadną klasą tak wspaniale mi się nie gra jak łotrem. Ta jego mobilność, zwinność w walce i zabójcze ciosy.
      Przyznam szczerze, że na Szepczącym Ostrzu można porównywalnego dpsa wyciągnąć do Mistrza Inflitracji, ale Szepczące Ostrze nie ma nieuchwytnego i tu pies pogrzebany niestety. Ta ścieżka lepsza jest na PvP, a ja raczej już karierę całkowicie zakończyłam na PvP xD. Początkowo moja gra stamtąd się rozpoczęła, ale po jakimś czasie stwierdziłam, że to nie ma sensu. Nie ma balansu między klasami, a ja tam chować się nie lubię za niewidką :).

      Mnie Szczepczące Ostrze podkusiło ze względu na przewagę bojową, którą można mieć przez cały czas. Później odkryłam, że przecież na Mistrzu Infiltracji tak samo można mieć non stop przewagę. Pod warunkiem, że założy się z cech klasowych: Taktyka i Akcja Infiltratora. Taktyka zwiększa AP o 20%, a Akcja sprawia, że po dziennej ma się przez 20 sekund przewagę bojową. Wyjściowo, tyle wystarcza na naładowanie dziennej (doliczyć jeszcze ozdrowienie). Dzienna jest praktycznie cały czas, przewaga bojowa jest cały czas. Dodatkowo jeżeli w cechach klasowych w broni wybierze się skill właśnie pod akcję infiltratora to non stop można mieć zwiększenie obrażeń o 5% podczas trwania tej pasywki.

      Ajjjj dużo można pisać i pisać :). Pozdrawiam

      Usuń
    2. Miałbym do Ciebie pytanko o Osiągnięcia.
      Z czego można by zrezygnować na rzecz "Zrodzonego z cienia" ?
      Wiem że to daje buffa jedynie podczas ukrycia, ale zazwyczaj spotkaniowych używam właśnie w połączeniu z niewidką, a z tą umką atak jest 2x silniejszy.


      A co do cech klasowych, to chyba czeka mnie kolejny wydatek 300 zen, bo akurat akcji infiltratora jako jedynej nie zrobiłem :(
      Jako podstawowej cechy, używam "Pierwsze Uderzenie".
      Przydaje się, gdy działamy w grupie. Dać umki i cechy na pierwszy atak, osłabić wroga ile się da, a resztą zajmują się pozostali członkowie drużyny.
      Ale gdy już gramy solo, to z początku jest fajnie: mocny pierwszy atak, później bomba dymna i po sprawie. Gorzej jak przyeciwnicy wytrzymalsi - Bomba dymna się kończy a ja uciekam, by mnie nie ubili, czekając na odnowienie się ukrycia i Ogłuszającego uderzenia :P

      Usuń
    3. Kiedyś miałam Zrodzonego ale podarowałam sobie, bo to działa tylko na jednego hita, więc dużego sensu nie ma. Wystarczy mi, że pod niewidką mam +15% siły krytycznej. Wszystko jest na zasadzie 'coś za coś' i nie znalazłam w tym momencie feata, który by to po prostu zastąpił.

      Pierwsze uderzenie tak samo nie ma większego sensu, bo to działa tylko raz na mobka, tak jak mówi sam tytuł. Tak samo jak użyjesz bomby dymnej pod niewidką to zadziała nie w całości tylko te pierwsze obrażenia jakie bomba dymna zada. Użycie pod niewidką bomby dymnej, a potem spamowanie lawiną ostrza da radę usunąć szybko moby. Lawiną usuwasz te co mają najniższe HP. Zostają po tych manewrach moby z większa ilością HP albo po prostu wcale, bo zabijasz.
      A żeby dodatkowo moby nie zabijały to można później użyć np. nieuchwytnego, co naprawdę wiele pomaga.

      Ja właśnie wybieram układ Taktyka-Akcja Infiltratora, bo mając przewagę bojową mam też większe obrażenia. Z mojego punktu widzenia wygląda to następująco
      1. Po użyciu dziennej - tornado ostrzy - mam zwiększoną moc
      2. Akcja daje non stop przewagę i zwiększa obrażenia na czas trwania przewagi o 9% z kawałkiem (moje 9% wynika od 1600 pkt przewagi bojowej)
      3. W ciągu czasu trwania Akcji (a więc 20 s) jestem w stanie nazbierać na dzienną (ale tutaj to już wynik mojego też ozdrowienia, moje skille ładują się o 30% szybciej a AP o 37%).

      Dobrą cechą klasową jest też Doskonałe Ukrycie na solo. Jak mobki biją to niewidka słabo ładuje się, a ta cecha zmniejsza tą utratę i dodatkowo (na 4 lv) odnawia ją.


      Wiadomo, co gracz to inny sposób walki i inne poglądy :)

      Usuń
    4. Dzięki za wykład. Na pewno przetestuję jeszcze wiele strategii walki (gram ok 3-4 miesiące, więc poniekąd cały czas się uczę).

      Na chwilę obecną nie zdejmuję umki "smagające ostrze". W połączeniu z Pierwszym atakiem i z zrodzonym z cienia (którego już nie mam) dawało piorunujące efekty, ale tak jak piszesz, jedynie na początku walki.
      Idąc twoją ścieżką, smagające będę zakładał na pojedynczych bossów, bo na grupce się nie przyda z powodu czasu ładowania.

      A właśnie. Mogłabyś się podzielić wiedzą, jakie Moce bardziej się przydają na dalszym etapie gry ?

      Ja np gdy pierwszy raz zdobyłem Bombę dymną, całkowicie przestałem używać ścieżki ostrza. Zastanawiam się teraz czy przy następnej zmianie Mocy robić ścieżkę na 3 poziom, czy może ominąć i w jej miejsce zrobić coś innego.

      Usuń
    5. Tak jak mówisz, smagające ostrze owszem hita potężnego ma, ale minusem jest czas oczekiwania :(. Większego dpsa pod niewidką zrobi bomba dymna tak czy siak. Bo obrażenia są takie "w czasie" przez kilka sekund i tak około 6-8 razy może zadać pod rząd obrażenia, które potem jak się ze sobą zsumuje wychodzi nawet więcej niż smagające.

      Jest jeszcze jedna ciekawa dzienna - Niszczyciel Odwagi. Podbija trochę mocy (trochę mniej od Tornada Ostrzy), jego największą zaletą jest zmniejszenie obrażeń zadawanych przez mobka o 30% i prędkość ruchu. Fajna sprawa jak jest team bez tanka.

      Teoretycznie potworne przypomnienie niby jest spoko, zdejmuje troche z pancerza, ale sam skill dziwnie zachowuje sie, dlatego nie uzywam.

      W sumie koło zamyka się, powtarzam te same skille w kółko, bo łotrzyk nie ma wiele dobrych spotkaniowych skillów.

      Podsumowując: ogłuszający, smagające, bomba, lawina, nieuchwytny i tyle wystarczy tak na dobrą sprawę jeśli chodzi o spotkaniowe
      z dziennych najlepsze - tornado ostrzy, niszczyciel odwagi

      Usuń
    6. Nie licząc nieuchwytnego, to wymieniłaś używane przeze mnie moce.

      Do dziennych dodałbym jeszcze szokującą egzekucję - szczególnie na PVP. Po wykończeniu przeciwnika tym atakiem, nie ma możliwości uleczenia go. Do tego atak pomija pancerz i nie może być odbity.
      Dodatkowo atakując przeciwnika z HP niższym niż 30% (3 poziom) odnowią się punkty akcji.

      A tak na marginesie. Z najgorszych dziennych to chyba Jatka.
      Chyba że ktoś lubi łaskotać wroga :P

      Usuń
    7. Szokująca Egzekucja wyłącznie na PvP. Nigdy na PvE, bo nie przyniesie dużych rezultatów. Tornado Ostrzy podnosi jednak moc i to o dużą wartość. Wówczas wszystkie najsilniejsze ataki typu smagające ostrze czy bomba dymna zrobią większego dpsa, aniżeli jedna pojedyncza (lub podwójna na zakończenie) szokująca egzekucja.
      Jatki kiedyś używałam w gorących momentach, bo podczas trwania jatki mimo wszystko nie przyjmujemy żadnych obrażeń.

      Te dwie to w sumie najsłabsze dzienne. Atak przyczajonego jest spoko, bo teleportuje do celu, zwiększa obrażenia o 30% (na 4 randze) i szybciej uzupełnia miernik ukrycia. Najwięcej tak czy siak Tornado wyciągnie obrażeń, ale co dzienna to inne zastosowanie.

      Rozmawiasz z osobą, która ma fioła na punkcie dpsa xD. Takie moje zboczenie, ale chyba dobrze, bo dzięki temu mam po prostu cele i próbuję do nich dotrzeć. Mam już jednak eq ukończone oprócz uroków to co tu robić? Dlatego tak X razy resetowałam osiągnięcia i wreszcie dotarłam do momentu kiedy naprawdę jestem zadowolona z rezultatów.

      Podsumowując: główna baza to przewaga bojowa i ładowanie dziennej :D

      Usuń
  3. Witaj czy set lostmauth jest nadal dobry bo podobno go znerfili, czy moze starac sie zdobyc inny set artefaktyczny? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wg mnie zestaw Lostmauth'a jest najlepszym setem dla łotrzyka. Przede wszystkim ze względu na statystyki oraz bonus do ataku krytycznego w zestawie.

    Nie wiem jak działa i czy dokładnie to ten zestaw, ale podobno set z Demogorgona daje niezłego kopa. Ludzie na Tiamatce "urywają głowy" jednym hitem.
    Ale złapać taki zestaw to niezły fart. Można kupić, ale to już ok 4-6 mln diamentów za jeden element.

    Ale może niech się jeszcze Nimor wypowie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A co do samego Rogu Lostmautha, to na jakim poziomie radzicie się udać na Leże ?
    Próbowałem swoich sił mając eq 2,5k i za dużo nie zdziałałem :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Set Lostmautha jest znerfiony to bardzo mocno. Używam programu do mierzenia dpsa - Advanced Combat Tracker. Przed nerfem bonus setu wyciągał u mnie 18% czystego dpsa +/-. Zmierzyłam sobie też dpsa po nerfie i aktualnie wartość ta wynosi 3%, zatem dps spadł mi o 15%. To jest naprawdę potężna wartość.
    Wobec tego skoro bonus setu to tylko 3% można sobie dowolnie wymieniać na co się chce. Sens jeszcze mają: imperialny i czarnego lodu. Wszystko zależy od tego co oczekujemy.
    Osobiście zastanawiam się nad wymianą, bo na dzień dzisiejszy bardziej mi się podoba set czarnego lodu. To trudna decyzja niestety :/

    Set orcusa naprawili, więc nie ściąga już na hita.

    2.5 GS na elola jest wystarczającym poziomem, byle była ogarnięta ekipa

    OdpowiedzUsuń
  7. A w przypadku pasa bonus do atrybutów ma jakieś większe znaczenie ?
    Złoty Pas Mocy (na fiolecie) daje +2 do Siły o +1 do Zręczności.
    Chyba że bonus z posiadania innego setu ma większe znaczenie niż atrybuty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę ciężko mi sprawdzić na serwerze testowym różnicę między wszystkimi trzema setami, bo ACT tam mi po prostu nie działa. Nie wiem dlaczego.
    ZR u TRa daje szansę na kryta, a S bodajże premię do obrażeń. Te 2 punkty (ZR i S na pomarańczu dają po 2 pkt) i to są jedyne pozytywne staty z lolseta. Róg Lostmautha np. jest dość słaby. Nie ma w nim specjalnie dobrych statystyk.
    Beholder by nadrobił tutaj, bo mamy kryta ozdrowienie i premię do przewagi bojowej.
    Podsumowując, staty mogłyby się zrównać. Ciekawi mnie ilość wyciąganego dpsa z samego bonusu setu lodowego. Lolset daje tylko 3%. Nie znam absolutnie odpowiedzi na to ile dałby rade lodowy, a ile imperialny.
    Moje zdanie jest bardziej na zasadzie przypuszczeń i przemyśleń.

    OdpowiedzUsuń
  9. OK, ACT zaczął mi działać na testowym. Musiałam tylko logi wymienić :). Dziś wieczorem będę testować wszystkie sety po kolei i wnioski zapiszę tutaj.
    Wstępnie coś sprawdziłam i jak na razie set imperialny najbardziej mi przypasował. Poczekam mimo wszystko do kolejnego testu. Jutro dam znać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sądzę, że lodowy miałby większy sens, gdyby zrównać Siłę i CHaryzmę. Charyzma daje bonus do przewagi bojowej, co w połączeniu z Taktyką i Akcją Infiltratora mogło by mieć ciekawe efekty.

    A działasz jeszcze w ogóle na ogólnym serwerze ? Znaczy, czy idzie gdzieś cię znaleźć ?

    Domyślam się, że mając wszystko wymaksowane, to zwyczajne robienie dziennych zadań robi się pewnie nudne. 1-2h gry i po sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Te sety to teraz można brać wedle statystyk, a nie wedle bonusu :). W dalszym ciągu nie mam pojęcia co robić, czy zostać na lolsecie, czy wymienić na imperialny. Ozdrowienie mocno kusi, ale nie chcę też zbyt mocno zaniżać przebicia pancerza. Niby do 88% ignorowanej odporności uzyskuję na 3 stakach kamieni spajania z towarzysza, ale niekiedy wszystkie tracę i % spada do tej bazowej czyli 60%. Jeżeli bym wymieniła na imperialny to bazowa wartość wtedy spadnie za mocno.
    Potestowałam przed chwilą więcej i z każdym setem był zbliżony dps. Więc w zasadzie można spokojnie zostać przy lolsecie.

    Ja gram na ogólnym serwerze, bo w sumie tylko jeden jest + ruski. Jestem jako Nimor Imphraezl@finduilasf i w rzeczywistości moja gra teraz polega tylko na robieniu dungów. Jasne, są już nudne niestety i sobie powoli międzyczasie robię GFa tanka z dwóch powodów - odskocznia i pomoc dla gildii. Niekiedy nie ma tanka zalogowanego to wtedy ja dopomogę jeżeli zachodzi potrzeba. Gra jednak jest uzależnieniem już i potrafię siedzieć więcej niż te 2 godziny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy17 maja, 2016

    A ACT pokazuje procentowy udział rożnych skilii/osiągnięć ? Ciekawi mnie właśnie procentowy udział Cienia śmierci na tle całego dmg na jakimś bossie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pokazuje z osobna też skille, których używasz.
      Tutaj jest instrukcja jak zainstalować ten program:
      https://github.com/nilsbrummond/Neverwinter-ACT-Plugin

      Usuń
  13. Cześć Karola.Przerobiłem sobie łotrzyka na mistrza infiltracji wg Twoich zaleceń (niektórych bo wszystkiego naraz nie mogłem) i muszę Ci przyznać że różnica jest ogromna. Na korzyść oczywiście.Znów odwaliłaś kawał dobrej roboty z tym blogiem, może jeszcze nie tyle co w Legend ale wiem że tam spędziłaś dużo więcej czasu.
    Gratki i dzięki za pomoc.Pozdrawiam:)
    Jendrek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Jęndruś :)) Ba razie to nie wiem też za bardzo co tu mogę pisać. Nie jest to takie łatwe. Legend było też zupełnie inną bajką, ale cieszę się, że ile mogłam to pomogłam.

      Usuń
  14. Nie lepiej spajaki r.12 w loun wsadzić ?? Wtedy 100% + 285% ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W towarzyszach takich jak Ioun nie działa pasywna umiejętność ze spajaków. Działają tylko te puste statystyki

      Usuń
  15. Cześć Karolcia.Zdobyłem ze 3 dni temu żeton przetrenowania i zaczęło mnie korcić żeby skorzystać z rad II częsci. Miałem pewne obawy bo z poprzedniego builda byłem w sumie zadowolonyi nie chciałem przedobrzyć.Ale cóż, moje obawy okazały się bezpodstawne.Moim zdaniem znów trafiłaś w 10(choć uważam że to nie traf tylko twoje wielogodzinne doświadczenie).Przy moim jeszcze słabym GS po prostu łoter zaczął wymiatać:).Stoje i rąbe wszystko nawet nie zawsze musze bardzo spieprzać.Ja braki w buildzie mam bardzo duże to Ty chyba sie nudzisz jak grasz na swoim koncie bo musiała byś chyba usnąć żeby Cie coś rozharatało:).Jeszcze raz gratuluję świetnej roboty. Dziękuję i pozdrawiam.Jendrek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej hej :)
      Dzięki śliczne za miłe słowa. Ale przyznam szczerze, że ponownie namieszałam w swoim łotrzyku. Być może to wynik właśnie tej nudy, bo osiągnęłam już 4k i po prawdzie... nie mam już co robić. Wobec tego sprawdzam wszystkie możliwe ścieżki :).
      Pozdrawiam

      Usuń
  16. Witam,
    gratuluje świetnego podejścia do tematu, gdybyś jeszcze opisała rotację umiejętności oraz triki jak wycisnąć max DPS było by już naprawdę super.
    Mimo wszystko wielkie dzięki za te wskazówki które już tu zamieściłaś, gram dopiero parę dni ale dzięki Twoim opisom i poradom idzie znacznie sprawniej.
    Pozdrwaiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć,
      Dzięki za miłe słowa :). Myślę, że o skillach dla TRa to napiszę zupełnie osobny wątek jak znajdę trochę czasu i weny.
      Pozdrawiam

      Usuń
  17. czekam z niecierpliwością :)bo 56 lvl właśnie wbiłem a DPS coś mały w porównaniu do innych graczy (takie mam odczucie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na szybkości coś napiszę.
      Tak naprawdę to istnieje tylko kilka skillów dobrych pod pve. Na pvp można nieco więcej poprzebierać.
      Na pve używam głównie ogłuszający cios, lawina ostrzy, bomba dymna i... koniec. Z tym, że zmieniłam jakiś czas temu całkowicie builda i ja np. nie mam potrzeby zmieniać na bossa skille, ale to tylko tak na marginesie. Cóż, kobieta zmienną jest :D. Robię łotrzyka full pod ozdrowienie, szepczące ostrze i sabotażystę.
      Kiedy grałam katem to też używałam tych powyższych skillów tylko w nieco innej kolejności.
      W grupach mobków używa się dziennej - tornado ostrzy, co zwiększy moc. Najlepiej użyć od razu jak tylko wpadnie się w takową grupę i tu zamiast ogłuszającego to bomba dymna pod niewidką i spamowanie lawiną, jak miernik ukrycia odnowi się można też użyć ogłuszającego pod niewidką, bo to działa prawie jak obszarówka tylko trzeba użyć pod odpowiednim kątem.
      Na pojedynczych celach dzienna - niszczyciel odwagi. Najlepiej od ogłuszającego ciosu zacząć pod niewidką. Bomba nie zawsze nałoży cień zguby, ogłuszający już tak. Bomba dymna też robi robotę na pojedynczych celach (Nie! Nie! Smagające Ostrze nie robi roboty! :D). Lawinę można wymienić np. na nieuchwytnego i więcej bazować na nieograniczonym szale pojedynkowicza. Animacja tej nieograniczonej wygląda tak: pierw łotrzyk zadaje powoli dwa ciosy, a potem serię szybkich ciosów. Podczas tej serii (nie wcześniej) spróbuj użyć niewidki :). Oczywiście raz na jakiś czas należy nałożyć cień zguby :).
      Z pasywek to hmmmm ja upieram się ciągle na Taktyce i Doskonałym Ukryciu przy Mistrzu Infiltracji. Taktyka na 4 lv daje 20% AP, a łotrzyk powinien głównie bazować na AP, natomiast Ukrycie lepiej odnowi miernik. Kiedy przyjmujemy obrażenia to niewidka wyczerpuje się. Łatwo to zauważyć. Doskonałe ukrycie temu zapobiega.

      Opowiedziałam Ci bardziej o tych skillach z perspektywy dungów na 70. Na ten moment kiedy expisz postać i jeszcze nie możesz uruchomić lawiny, możesz chodzić z Bombardowaniem. Zawsze to jakaś obszarówka. Później lepiej zrezygnować z tego skilla, ponieważ ma zbyt długą animację. Pierw łotrzyk odskakuje w tył, rzuci sztyletami i trzeba podejść do mobków, by dalej bić się. To trwa po prostu zbyt długo.

      Usuń
  18. Mi się wydaje , że chyba lepsze by były okrwawione ostrza u sabotażysty na PVE niż Uliczna Taktyka. Poza tym bardzo często się mi zdarza, że Nieuchwytny nie działa tj. używam umiejętności, jest odliczanie ale poza tym nic się nie dzieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uliczna Taktyka jest o tyle fajna, że działa cały czas (no nie w pełnej krasie, bo zależy od ilości AP) a przy Okrwawionych obowiązkowo musi zginąć mobek. To czasami niemożliwe na niektórych bossach.
      Ale wiadomo, każdy wybiera co komu wygodne :). Też niekiedy miałam problem z nieuchwytnym, ale ta moc mimo wszystko podbijała się zawsze o te ~4k

      PS: Pomiar z ACT mając okrwawione ostrza wygląda tak: http://i.imgur.com/BA5iwxm.png (oczywiście w małych grupkach mobków na Bryn Shander). Z tym, że mam builda pod sabotażystę, ale chyba większej różnicy to nie zrobi

      Usuń

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Distributed By Blogger Templates20