poniedziałek, 18 kwietnia 2016

System Mountów - Insygnia

Unknown

W 9 module Maze Engine miał swoją premierę nowy system mountów. Już wcześniej wspominałam wstępnie czego można się spodziewać po zmianach. Nie wszystko jednak sprawdziło się z tym co serwer testowy wcześniej pokazał. Przykładowo prędkość 110% nie zostało przyspieszone do 120%.

Statystyki mountów nie zmieniły się wobec tego odsyłam do [linku], aby nie powtarzać tego co już pisałam.

W tym wątku chciałabym zająć się bardziej kwestiami insygni do mountów.

O co chodzi z Insygniami?

Insynia są to przedmioty, które umieszczamy do naszych mountów w zakładce Stable. Dają one określone statystyki dla postaci. Odpowiednia kombinacja insygni na wierzchowcu utworzy nam wybrany bonus, czyli dodatkową pasywną umiejętność. Jednocześnie możemy przypisać pięć mountów do Stable, gdzie będą działać wszystkie insygnia oraz wszystkie pięć bonusów po odpowiednim ułożeniu insygni.


Zdobywanie Insygni

Istnieje kilka na to sposobów:
- Otwierając skrzynie za zestawy (arkanów, złodziejskie, miłośnika natury itp.) istnieje szansa na zielone insygnia,
- Z bossów na podziemiach jako niebieskie insygnia,
- Z kampanii,
- Ze skrytek
Większość insygnii jest przypisane do postaci. Jedynie ze skrytek nie przypisują się. Można je dowolnie zdejmować, przekładać na inną postać lub po prostu sprzedać/oddać.

Lista Typów Insygni

Istnieją specjalne sloty w naszych mountach pod które umieszczamy specjalne insygnia:
- Barbed,
- Illuminated,
- Regal,
- Crescent,
- Enlightened,
- Universal - ten slot jest uniwersalny dla wszystkich rodzajów insygni.

Inne nazwy takie jak w kolumnie w poniższej tabeli, określają statystyki. Ta tabela również ukazuje obecną dostępność insygnii. Przykładowo istnieje Barbed Insignia of Aggression, natomiast nie doczekaliśmy jeszcze Illuminated Insignia of Courage.


Barbed Illuminated Regal Crescent Enlightened
Aggression - -
Courage - -
Evasion - -
Mastery - -
Prosperity - -
Skill - -
Vigor - -
Refuge - -
Leeching - -
Dominance - -


1 statystyka 2 statystyka
Aggression 50/100/200 przebicia pancerza 25/50/100 przyrost punktów akcji
Courage 50/100/200 obrona 25/50/100 premia za otrzymywane leczenie
Evasion 50/100/200 odbicie 25/50/100 odporność na efekty obszarowe
Mastery 50/100/200 ozdrowienie 25/50/100 premia do kontroli
Prosperity 200/400/800 maks HP 2/4/8% bonus chwały, złota, expa
Skill 50/100/200 trafienie krytyczne 25/50/100 premia do przewagi bojowej
Vigor 50/100/200 ruch 25/50/100 przyrost wydolności
Refuge 50/100/200 regeneracja 25/50/100 odporność na kontrolę
Leeching 50/100/200 kradzież życia 25/50/100 siła kradzieży życia
Dominance 50/100/200 moc 25/50/100 wpływ towarzyszy
Lista Bonusów

Można wybrać łącznie pięć bonusów do insygni. Ważne jest, aby nie powielały się, ponieważ te same bonusy nie stakują się i za drugi taki sam bonus otrzymujemy tylko niewielki procent. Każdy z mountów posiada określone sloty i określone bonusy, które można przypisać. Jeżeli chcielibyście podejrzeć jakie możliwe bonusy można uzyskać od określonych mountów zapraszam na następujący link: >> Spis Bonusów u Wierzchowców <<

3 sloty

Alchemist's Invigoration (Regal, Illuminated, Illuminated) - Kiedy użyjesz mikstury leczącej, otrzymujesz 5% więcej mocy oraz obrony na 10 sekund.

Artificer's Persuasion (Barbed, Barbed, Illuminated) - Kiedy użyjesz mocy Artefaktu, Twoje ozdrowienie, ruch, przyrost punktów akcji oraz wydolność są zwiększone o 10% twojej mocy na 15 sekund.

Barbarian's Revelry (Crescent, Enlightened, Enlightened) - Kiedy wykonasz uderzenie krytyczne, jesteś uzdrowiony o 1,5% swoich punktów życia.

Cavalry's Warning (Crescent, Barbed, Enlightened) - Kiedy aktywujesz Mount Combat Power otrzymujesz wzrost o 10% swojej mocy, ozdrowienia, przebicia pancerza, trafienia krytycznego, obrony, odbicia, regeneracji oraz kradzieży życia.

Champion's Return (Illuminated, Enlightened, Enlightened) - Kiedy Twoje punkty życia spadną do 50%, odzyskujesz 20% swojej wydolności i jesteś uzdrawiany o 20% przez 10 sekund.

Gladiator's Guile (Regal, Illuminated, Enlightened) - Kiedy twoja wydolność jest powyżej 75%, poruszasz się o 15% szybciej, natomiast gdy twoja wydolność jest mniejsza niż 25% zyskujesz 15% swojej mocy jako wydolność.

Magistrate's Patience (Barbed, Barbed, Enlightened) - Kiedy wykonasz uderzenie krytyczne, twój cel zostanie dotknięty Magistrate's Consideration.
Wrogowie dotknięci Magistrate's Consideration otrzymują obrażenia psychiczne równe 10% Twojej mocy przez 4 sekundy.
Sojusznicy dotknięci Magistrate's Consideration są uzdrowieni przez 3% Twoich punktów życia przez 4 sekundy.

Oppressior's Reprieve (Crescent, Illuminated, Illuminated) - Kiedy zostaniesz powalony, ogłuszony lub unieruchomiony, jesteś uzdrowiony o 4% swoich punktów życia w ciągu 4 sekund.

Protector's Camaraderie (Regal, Regal, Barbed) - Kiedy Twój towarzysz atakuje, otrzymujesz 3% swojej mocy i obrony na 10 sekund. Ten efekt stakuje się do 4 razy.

Shepherd's Devotion (Regal, Barbed, Illuminated) - Kiedy używasz mocy dziennej, Twoich sojuszników obrona, odbicie oraz ruch są zwiększone o 5% twojej mocy na 15 sekund.

Survivor's Blessing (Crescent, Crescent, Barbed) - Kiedy wykonasz odbicie ataku, jesteś uzdrawiany o 3% twoich punktów życia przez 4 sekundy.

Vampire's Craving (Crescent, Crescent, Regal) - Kiedy wykonasz kradzież życia, jesteś uzdrawiany o 3% swoich punktów życia przez 4 sekundy.

Wanderer's Fortune (Crescent, Regal, Illuminated) - Masz 4% szans po zabiciu celu na odnalezienie kamienia doskonalenia.

Warlord's Inspiration (Regal, Regal, Enlightened) - Twój towarzysz zadaje o 20% więcej obrażeń.

Nowe

Slayer's Redempion (Crescent, Crescent, Enlightened) - Kiedy zabijesz cel, jesteś uzdrowiony o 10% maksymalnego HP w przeciągu 5 s.

Combatant's Maneuver (Regal, Regal, Illuminated) - Kiedy kontrolujesz cel, zadajesz o 5% więcej obrażeń z przewagi bojowej na 10 s.

Victim's Preservation (Crescent, Barbed, Barbed) - Ilekroć przyjmujesz obrażenia większe niż 35% twojego maksymalnego HP od pojedynczego ciosu, jesteś uzdrowiony o 10% twojego maksymalnego HP przez 5 s. Efekt pojawia się raz na 10 s.

Berserker's Rage (Barbed, Illuminated, Illuminated) - Kiedy masz pełne AP, zwiększasz swoją moc o 5% twojego przebicia pancerza.

Assassin's Covenant (Regal, Enlightened, Enlightened) - Tracisz 10% swojej obrony, odbicia, kradzieży życia i w zamian otrzymujesz moc z kombinacji utraconych statystyk.


2 sloty

Alchemist's Refresher (Regal, Illuminated) - Kiedy użyjesz mikstury leczącej, otrzymujesz 2% więcej mocy oraz obrony na 10 sekund.

Artificer's Influence (Barbed, Barbed) - Kiedy użyjesz Artefaktu Mocy, Twoje ozdrowienie, ruch, przyrost punktów akcji oraz wydolność są zwiększone o 5% twojej mocy na 15 sekund.

Barbarian's Delight (Crescent, Enlightened) - Kiedy wykonasz uderzenie krytyczne, jesteś uzdrowiony o 0,5% swoich punktów życia.

Champion's Struggle (Illuminated, Enlightened) - Kiedy Twoje punkty życia spadną do 50%, odzyskujesz 10% swojej wydolności i jesteś uzdrawiany o 10% przez 10 sekund.

Magistrate's Restraint (Barbed, Enlightened) - Kiedy wykonasz uderzenie krytyczne, twój cel zostanie dotknięty Magistrate's Consideration.
Wrogowie dotknięci Magistrate's Consideration otrzymują obrażenia psychiczne równe 10% Twojej mocy przez 4 sekundy.
Sojusznicy dotknięci Magistrate's Consideration są uzdrowieni przez 3% Twoich punktów życia przez 4 sekundy.

Oppressior's Respite (Crescent, Illuminated) - Kiedy zostaniesz powalony, ogłuszony lub unieruchomiony, jesteś uzdrowiony o 1% swoich punktów życia w ciągu 4 sekund.

Protector's Friendship (Regal, Barbed) - Kiedy Twój towarzysz atakuje, otrzymujesz 1% swojej mocy i obrony na 10 sekund. Ten efekt stakuje się do 4 razy.

Survivor's Gift (Crescent, Barbed) - Kiedy wykonasz odbicie ataku, jesteś uzdrawiany o 1,2% twoich punktów życia przez 4 sekundy.

Vampire's Thirst (Crescent, Regal) - Kiedy wykonasz kradzież życia, jesteś uzdrawiany o 1,2% swoich punktów życia przez 4 sekundy.

Warlord's Inspiration (Regal, Enlightened) - Twój towarzysz zadaje o 10% więcej obrażeń.


Notka: Bonus Clvary's Warning dotyczy wyłącznie mountów o prędkości 140%. Combat Power to dodatkowy skill jaki one posiadają. Istnieje możliwość wykonania tego bonusu na niektórych 110%, ale jeżeli nie posiadamy 140 taki bonus nigdy nie zadziała.

Unknown / Autor

Witaj, Jestem graczem Neverwinter od kwietnia 2015. Nie gram również z przypadku, ponieważ uwielbiam świat Zapomnianych Krain, a w szczególności Legendę Drizzta. Obecnie chciałabym podzielić się swoim doświadczeniem z gry i na nowo czerpać przyjemność z pisania postów :). Nimor Imphraezl@finduilasf

6 komentarze:

  1. Świetny artykuł. Ale brakuje mi tylko jednej rzeczy.
    Mianowicie opisu, jaki bonus na jakim wierzchowcu można aktywować. To widoczne jest dopiero po zakupie wierzchowca i zamontowaniu go.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podałam linka, gdzie można sprawdzić co dany mount daje jakie pasywki tylko, że to po angielsku jest :). Ale jeśli jest potrzeba to mogę edytować tekst i rozpisać wszystko

      Usuń
  2. Nimor jesteś (brak mi słów )CUDOWNA !!!! Dziękuje Ci za to :) .W końcu to ogarnę .

    PhelajlaSayfer

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, mam jedną uwagę odnośnie bonusu Artificer's Persuasion. Napisałaś: " Kiedy użyjesz Artefaktu Mocy", podczas gdy powinno być: "kiedy użyjesz mocy artefaktu" :) Taka gra słów, lecz zmiana istotna, bowiem bonus dotyczy użycia każdego artefaktu. Gram z Pieczęcią Oddanego (wspólnota), jako głównym artefaktem i bonus aktywuje się bez problemu.
    pozdrawiam
    Musza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem, miałam to zmieniać, ale dzięki za przypomnienie :)

      Usuń

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Distributed By Blogger Templates20