środa, 10 lutego 2016

The Maze Engine - Nowy system mountów

Unknown

Dziewiąty moduł Neverwinter ma do zaoferowania nowy system mountów. Będzie on przypominał nieco system towarzyszy. Przyszły interfejs pozwoli nam dodać kolejne statystyki dla postaci. Wystarczy mieć jednego wierzchowca mającego 110% prędkości, aby każdy miał tą samą prędkość. Dla kolekcjonerów mountów wreszcie marzenia się spełnią (w tym moje :)).
Najważniejszą sprawą jest fakt, że od nowego modułu 110% zostaje przyspieszona do 120% prędkości.

Mounty, które mają prędkość 50% oraz 80% nie przyniosą żadnych efektów poza prędkością. 120% przyzna nam jedną statystykę, natomiast 140% oprócz zwykłej statystyki przyznana zostanie dodatkowo pasywna umiejętność. Jeżeli posiadamy 50% i 120% to jak najbardziej słabszemu mountowi możemy przypisać 120% w funkcji Movement.
Jak już wcześniej wspominałam, każdy mount mający 120% i 140% posiadają statystykę. 140% mają dwukrotnie większa od 120%. Jeżeli mamy kilka takich mountów, które zawierają różne statystyki to możemy dowolną z nich przypisać w zakładce Equip Power
Mounty 140% jako jedyne z wszystkich prędkości zawierają jeszcze jedną umiejętność w zakładce Combat Power. Te umiejętności uruchamiają się dopiero podczas wsiadania na wierzchowca.

Możemy jak najbardziej dowolnie wybierać wygląd naszego wierzchowca. Jeśli podoba nam się wygląd 50% to przypisujemy mu statystyki od tych lepszych mountów i takim sposobem przykładowo staje się 120% i zyskuje 2.000 mocy.


W zakładce Stable możemy przypisać maksymalnie 5 mountów. Każde z nich będzie zawierało specjalne sloty pod które przypiszemy specjalne insygnia. Dzięki nim otrzymamy kolejne umiejętności. Jedno nie jest pewne. Czy będą liczyć się w statach insygnia z wszystkich pięciu wierzchowców? Czy tylko z tego jednego przypisanego? Na te pytania na razie nie znam odpowiedzi.
Każdy wierzchowiec będzie miał inne rodzaje slotów. Tu działa podobna zasada jak np. w urokach, że są miejsca na atak, na obronę itp.

Teraz pora na statystyki wierzchowców. Chciałabym wam opisać całą listę 120% i 140% tak aby było jasne jakie one statystyki będą miały po wyjściu nowego modułu. Dzięki temu każdy będzie mógł zorientować się co będzie najlepsze dla postaci.

Mounty 120%

Ciężki Tygrys - 2.000 przebicia pancerza
Lampart z Chult - 2.000 ozdrowienia
Ciężki Worg - 1.000 trafienia krytycznego 1.000 przebicia pancerza
Gorgona - Używając mocy dziennej otrzymujesz 15% punktów akcji w przeciągu 10 sekund
Ciężki Mistyczny Koszmar - 2.000 kradzieży życia
Ogar Yeth - 2.000 odbicia
Ciężki Koszmar Inferalny - 2.000 kradzieży życia
Ciężki Koszmar Zmierzchu - 2.000 odbicia
Ciężki Wyjec - 2.000 trafienia krytycznego
Ciężki Ogromny Pająk - 2.000 mocy
Toporodziób - 4.000 przebicia pancerza
Flail Snail - Używając mocy dziennej otrzymujesz 25% punktów akcji w przeciągu 10 sekund
Olbrzymi Tułacz - 4.000 ruchu
Olbrzymi Krab - 2.000 obrony
Opancerzony Niedźwiedź Polarny Lorda - 2.000 obrony
Sylvański Jeleń - Używając mocy dziennej otrzymujesz 10% żywotności w 10 sekund
Sowoniedźwiedź - 2.000 odbicia
Wielki Żuk - 2.000 obrony
Srebrzysty Niedźwiedź - Używając mocy dziennej otrzymujesz 10% żywotności w 10 sekund
Opancerzony Niedźwiedź - 8.000 maks. liczba pkt. wytrzymałości
Gas Spore - Zwiększa regenerację staminy o 20%. Stamina jest zwiększona o dodatkowe 10%, jeśli ma powiązanie z Underdark Mount & Companion
Wartownicze Smoczysko - 2.000 mocy
Smoczysko Gniewu - 2.000 trafienia krytycznego
Urządzenie Gonda - 2.000 mocy
Urządzenie Kwalisha - 2.000 ozdrowienia
Jednorożec Zmierzchu - 2.000 kradzieży życia
Jednorożec Świtu - Używając mocy dziennej otrzymujesz 10% żywotności w 10 sekund
Średni Koń Poszukiwacza Przygód - 2.000 ruchu
Rumak Burzy Clydesdale - 2.000 ruchu

Mounty 140%

Kościany Rumak 
- Używając mocy dziennej otrzymujesz 20% żywotności w 10 sekund
- Twój rumak uwalnia ślad czarnego dymu, który zatrzymuje wrogów przed tobą na 6 sekund. Spowalnia je i zadaje 1.698 obrażeń co sekundę

Średni Wyjec
- Aktywacja mounta redukuje czasy odnowienia o 35%
- Mount wydaje głośne wycie które sprawia, że zmniejsza obrażenia zadawane przez wrogów na 6 sekund

Opancerzony Toporodziób
- 4.000 przebicia pancerza
- [Nieznane]

Coastal Flail Snail
- Używając mocy dziennej otrzymujesz 25% punktów akcji w przeciągu 10 sekund
- [Nieznane]

Opancerzony Olbrzymi Tułacz
- 4.000 ruchu
- Wezwanie mounta zaatakuje cel, zadając 13.978 obrażeń od ognia

Cesarski Chrząszcz
- 4.000 obrony
- Gdy chrząszcz zostaje przywołany, leci i gwałtownie ląduje zadając 3.494 obrażeń fizycznych oraz ogłusza wrogów na 2 sekundy (1 sekunda jeżeli cel jest graczem)

Cesarskie Smoczysko Gniewu
- 4.000 trafienia krytycznego
- Po wezwaniu smok ruszając do przodu zadaje 4.659 obrażeń od ognia i zapala wrogów, powodując dodatkowe 4.569 obrażeń od ognia w ciągu 4 sekund (1.165 obrażeń co sekundę)

Unoszący się Dysk Tensera
- 4.000 ozdrowienia
- [Nieznane]

Unknown / Autor

Witaj, Jestem graczem Neverwinter od kwietnia 2015. Nie gram również z przypadku, ponieważ uwielbiam świat Zapomnianych Krain, a w szczególności Legendę Drizzta. Obecnie chciałabym podzielić się swoim doświadczeniem z gry i na nowo czerpać przyjemność z pisania postów :). Nimor Imphraezl@finduilasf

6 komentarze:

  1. Świetna robota z tymi artykułami. Z Neverwinter do czynienia miałem kilka razy, ale jakoś nigdy nie zostałem na dłużej. Dobrze wiedzieć jednak, że w razie gdy najdzie mnie ponownie jest miejsce, gdzie można znaleźć informacje o grze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :). Mam jeszcze spoooooro roboty tutaj, ale powoli do celu

      Usuń
  2. A o Unoszącym się Dysku coś wiadomo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dysk da 4.000 ozdrowienia. Widzę, że go pominęłam w poście to zaraz uzupełnię, dzięki :)

      Usuń
  3. Dzięki wielkie za Info :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak usunąć mounta ?

    OdpowiedzUsuń

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Distributed By Blogger Templates20