czwartek, 1 grudnia 2016

Łotrzyk Oszust - Kat PVE 10 moduł

Unknown



Wszystko ulega ciągłym zmianom. Mój pierwszy post a propo łotrzyka został napisany w lutym 2016. To kawał czasu, wobec tego należy nieco spraw odświeżyć :). Gra cały czas rozwija się, dlatego i w naszych postaciach musimy nanosić jakieś korekty.


Atrybuty

Zdecydowałam się na Zręczność oraz Charyzmę i zrezygnowałam z Siły. Charyzma zwiększa obrażenia z przewagi bojowej na której sporo polegam; zwiększa również premię do statystyk towarzysza. Obecnie myślę, że ma to większy sens. Dodatkowo mamy kilka % z odbicia. Przeżywalność jest również istotną sprawą.

Jeżeli mamy wybierać rasę pod wyżej wymienione atrybuty, to znajdziemy je u drowa.



Łaski

Storm King's Thunder


Sharandar


Krąg Grozy


Dolina Lodowego Wichru


Underdark


Tyrania Smoków


Maze Engine


Elemental Evil


Stronghold


Osiągnięcia

Ze starych osiągnięć na jakich kiedyś bazowałam, wiele tak naprawdę nie zmieniło się.



Ekwipunek

Póki co cały czas posiadam set z Underdark i na razie nie zanosi się bym go zmieniła. Obecnie najlepszy set można zdobyć na Fangbreaker Island, ale niestety trzeba mieć na to czas :). Nie jest to również łatwa instancja, dlatego ciężko jest zrobić party "na teraz" jak np. na elola.

Nowe bronie Shadewalker's Dagger są zdecydowanie lepsze od Twisted Weapons. Jestem obecnie na etapie powolnego wzmacniania tych broni. Samo stworzenie nie należy do trudnych, gorzej jest z potrzebnymi znakami do ich ulepszenia, które dropią tylko i wyłącznie z nowego triala Svardborg. Znaki automatycznie przypisują się do konta, dlatego osobiście trzeba chodzić na instancję.

Pierścienie w dalszym ciągu uważam za najlepsze z Underdark. Obowiązkowo Ring of Brutality oraz Ring of Rising Focus.

Koszulę i Spodnie polecam z najnowszej kampanii Storm King's Thunder, ponieważ bonus za posiadanie obu części to nic innego jak podwójna siła kradzieży życia. Bonus bardzo często załącza się, więc warto skorzystać. Mowa o Greater Everfrost Undercoat oraz Greater Everfrost Trousers.

Set artefaktyczny zdecydowanie demoniczny: Shard of Orcus' Wand, Demogorgon's Girdle of Might, Baphomet's Infernal Talisman. Został skonstruowany wzór, na podstawie którego można wyliczyć jak działa bonus za posiadanie wszystkich trzech części. Jest on następujący:



A - bieżące HP gracza (%)
B - max HP gracza (%)
C - bieżące HP celu (%)
D - max HP celu (%)
E - bonus procentowy do zadawanych obrażeń (%)

Załóżmy, że mamy pełne życie, a przeciwnikowi zostało około 20% życia. Wzór wtedy będzie wyglądał następująco:




Z powyższego równania wychodzi, że w takim układzie będziemy zadawać do 16% obrażeń według powyższych założeń. Jeśli podczas naszych obliczeń wynik będzie z minusem to ten minus należy zamienić na plus.

Źródło: Forum arc.com

Oprócz orcusa korzystam w dalszym ciągu z Koła Żywiołów Latarni Objawienia. Mam jeszcze Pieczęć Kontrolera, ale niebawem zostanie ona zdjęta na rzecz Pieczęci Łowcy. Staram się unikać trafienia krytycznego, stąd będę nanosić zmiany.

Uroki jakie posiadam: Świetliste (pod atak - moc) oraz Mroczne (pod obronę - kradzież życia). Możliwe że będę nanosić korekty. Zastanawiam się nad Okrutnymi urokami (pod atak), które dają moc i ozdrowienie.
Jeśli chodzi o uroki na wzmocnienie pancerza oraz broni to cały czas sprawdzają się: Urok Migbłystalny oraz Urok Duszy.

Na dzień dzisiejszy tak wygląda podsumowanie całego ekwipunku jaki posiadam:



Towarzysze

Jako główny towarzysz polecam Archonta Ognia albo Archonta Powietrza. Oba mają podobne sloty i dobre premie aktywne. W obecnej chwili nawet upierałabym się wybierać Archonta Powietrza, ponieważ ma miejsce na naszyjnik. Odkąd zamknięto Gatewaya dla nowych graczy może być problem ze zdobyciem ekwipunku. Archont Ognia ma miejsce na Talizman, który ciężej jest zorganizować. O tym pisałam w poprzednim poście >> Ekwipunek towarzyszy. Jeden pierścionek warto zrobić ze stałymi statystykami, natomiast drugi polecam Ring of Brutality. Najlepiej jeśli byłby +5, ale to już nie jest od nas zależne tylko od szczęścia na Demogorgonie. Polecam ten pierścień, bo dzięki kamieniom spajania z 4.000 mocy robi się 12.000 mocy, oczywiście w określonych momentach.

Jeżeli chodzi o premie aktywne towarzyszy jakie posiadam, to są one następujące:
Archont powietrza - zwiększa obrażenia zadawane wrogom o 5% jeśli nie mają pełnego życia, każdy dodatkowy archont zwiększa je o 0,5%
Archont ognia - zwiększa obrażenia zadawane wrogom o 7% jeśli mają mniej niż połowę życia
Archont ziemi - zwiększa obrażenia zadawane wrogom o 6% jeśli ty masz pełne życie, każdy dodatkowy archont zwiększa je o 0,5%
Tańczące ostrze - zwiększa siłę krytyczną o 5%
Erynie Beliala - zwiększa siłę krytyczną o 10%

Notka: w polskiej wersji tłumaczenie premii aktywnej u Archonta Ziemi jest błędne, bo nie przeciwnik tylko twoja postać ma mieć pełne zdrowie.



Mounty

Przyznam szczerze, by uzyskać jak najlepsze efekty trzeba w to niestety sporo zainwestować lub otwierać w kółko skrytkę Glorious Resurgence Lockbox i liczyć na szczęście.

Jako Combat Power polecam pasywkę z Dysku Tensera co daje w sumie: zwiększenie mocy oraz prędkości ruchu o 10% oraz zwiększenie punktów atrybutów o +2 - Siłę, Zręczność, Kondycję oraz Klasę Pancerza na 10 s. Z tego efektu można skorzystać raz na minutę.

Jako Equip Power polecam Flail Snale (Legacy) lub Coastal Flail Snail co daje: po użyciu mocy dziennej otrzymujesz 25% AP w ciągu 10 sekund. Trzeba uważać jednak, ponieważ niedawno została zaktualizowana skrytka Gloriousa. Jest tam ślimak 110%, który daje tylko 15% AP, dlatego zaznaczyłam wyraźnie Legacy. Są one dużo droższe od tego z Gloriousa, ponieważ pochodzi ze skrytki ze ślimakiem i ma 25% AP tak samo jak Coastal.

Nie ukrywam, że powyższe mounty to kosmiczna sprawa, ale jeżeli już próbujemy w jakiejś sensownej kolejności to wszystko zdobyć, to proponuję mimo wszystko zacząć od ślimaka. Wcześniej jak najbardziej można stosować zamienniki. Wyżej wspomniane mounty są docelowe.



Rotacja skillów

Grupy mobków

W pierwszej kolejności przeważnie używam Bomby Dymnej z ukrycia. To pozwala mi unieruchomić cele. Bomba jest potężną bronią łotrzyka. Po pierwsze sama w sobie zadaje spore obrażenia, a po drugie ogłusza niemal wszystkie cele (z wyjątkiem bossów). Kolejna czynność to użycie mocy dziennej Tornado Ostrzy i na tym właśnie ta klasa powinna głównie polegać. Jeżeli jest 5 lub więcej mobków, Tornado podwoi  moc na około 8 sekund (koniecznie należy uderzyć tą dzienną cele, by zadziałał efekt). Nie bez powodu namawiam do zakupu mounta ślimaka i nakłaniam do budowania ozdrowienia. Przykładowo moja moc z nałożonymi kamieniami spajania (bez Brutality na towarzyszu) wynosi około 52k +/-. Po użyciu Tornada Ostrzy ta moc wzrasta do 108k, natomiast jeśli Ring of Brutality uruchomi się na towarzyszu (+ Brutality na postaci) to wtedy moc z prawie 70k może wzrosnąć do 140k. Jest to maksimum jakie można wyciągnąć. Chyba że, jest się w posiadaniu Brutality +5 to powinno podskoczyć o kolejne kilka tysięcy.
Ciekawostką jest fakt, że nawet jeśli Tornado Ostrzy rzucimy po Bombie Dymnej, to mimo wszystko Bomba nagle zachowa się tak jakby użyło się jej po użyciu mocy dziennej. Jej obrażenia wzrastają w czasie rzeczywistym.
Należy jednak pamiętać o tym, by użycie mocy dziennej nastąpiło w momencie kiedy Kamienie Spajania załączą się na pasku buffów. Jeżeli jeszcze nie widzimy tego, polecam używać w tym czasie mocy nieograniczonej Przebiegły Zwód, tak by nie tracić czasu. Czwarte uderzenie tego skilla zdejmuje pancerz o 5%. W grupie mobków Zwód działa lepiej niż Szał Pojedynkowicza, ponieważ można go w każdej chwili przerwać i zadawać obrażenia każdemu celowi.
Użycie mocy dziennej wypełni miernik ukrycia od początku dzięki pasywnej umiejętności Niewidzialny Infiltrator, a więc możemy w następnej kolejności użyć Ogłusząjącego Ciosu z ukrycia. Do tego skilla trzeba odpowiednio "ułożyć się", ponieważ jak mówi opis 'zadaje obrażenia w stożku'. Tak też w praktyce mniej więcej wygląda. Mobki ułożone w trójkąt otrzymają obrażenia. Cios pod niewidką działa zatem jak obszarówka.
Jako trzeci skill spotkaniowy polecam Lawinę Ostrzy i choć są gracze którzy na multi target używają Nieuchwytnego, ze względu na 10% mocy z osiągnięć to mimo wszystko uważam, że nieuchwytny lepiej sprawdza się na single target. Chyba, że działamy solo i istnieje szansa, że można umrzeć to wtedy polecam założyć Nieuchwytnego.
Lawina Ostrzy ma trzy stosy, które można użyć pod rząd. Jeszcze ciekawiej to działa kiedy przytrzymujemy przycisk myszy z Przebiegłym Zwodem i używamy Lawiny. Zadamy wtedy z pewnością więcej obrażeń. Właściwie to można starać się przytrzymywać klawisz myszy przez cały czas.
Później to już wszystko dzieje się w kółko to samo. Bomba dymna z ukrycia, potem Tornado Ostrzy, które wypełni ukrycie i można użyć Ogłuszającego Ciosu z ukrycia, następnie spamujemy Lawiną Ostrzy i w tym czasie będą wypełniać się na nowo punkty akcji. Warto również używać cechy klasowowej Taktyka (20% przyrostu AP przy 4R) dzięki której jeszcze szybciej będziemy zbierać AP. Ogłuszający Cios ładuje się szybciej niż Bomba Dymna, więc zalecam użycie pod ukryciem drugiego skilla, a Ciosu użyć bez. Chodzi o grę na czas, kiedy AP nie jest pełne, a ukrycie należy zużyć.

Podsumowując:
Moc dzienna - Tornado Ostrzy
Moc nieograniczona - Przebiegły Zwód
Moce spotkaniowe - Ogłuszający Cios, Lawina Ostrza, Bomba Dymna
Cechy klasowe - Niewidzialny Infiltrator, Taktyka

Pojedyncze cele

Na początku walki używam Przebiegłego Zwodu tylko po to, by mogły załączyć się Kamienie Spajania oraz chwilowe zdjęcie pancerza 5% (czwarte uderzenie nakłada efekt). Następną czynnością jest użycie Nieuchwytnego, który uodporni nas oraz zwiększy moc o 10%, po czym należy szybko użyć moc dzienną Niszczyciel Odwagi. Zwiększa on moc o 25%, czyli mając przykładowo 50k mocy to zwiększy się do 75k, a przy załączonym Ring of Brutality może podskoczyć nawet do 100k (pamiętajmy też o wcześniej użytym nieuchwytnym). Dodatkową ciekawostką jest zmniejszenie obrażeń celu oraz zmniejszenie prędkości ruchu. Ten efekt nie działa na każdego bossa, ale widać wyraźnie co się dzieje z przeciwnikiem, np. na pvp kiedy użyje się na nim tej dziennej. Cel nie może ruszyć się z miejsca na około 8 sekund.
Po użyciu dziennej z ukrycia uderzyć Smagającym Ostrzem. Cecha klasowa Akcja Infiltratora sprawi, że po mocy dziennej na 20 sekund zyskamy przewagę bojową. Nie trzeba wówczas odpowiednio ustawiać się, bo pasywka sama wygeneruje przewagę. Warto w broni zainstalować cechę artefaktyczną pod Akcję, ponieważ będziemy mieli dodatkowe 5% do zadawanych obrażeń na czas działania efektu.
Przez to, że zmieniliśmy pasywkę z Niewidzialnego Infiltratora na Akcję Infiltratora ukrycie będzie ciężej ładować się, ale powinno wystarczyć dla używania Smagającego Ostrza z ukrycia. Ogłuszający Cios można używać w dowolnym czasie.
Wracając jeszcze do Smagającego. Użycie tego skilla bez ukrycia nie ma dużego sensu. Ostrze będzie naprawdę potężne z ukryciem, ponieważ sam w sobie posiada umiejętność dzięki której zada z 50% siły krytycznej plus 15% siły krytycznej dzięki odpowiedniej kombinacji w osiągnięciach. Wszystko dzięki używaniu ukrycia. Skill ładuje się bardzo długo, więc szkoda marnować jego potencjału. Dodatkowo starajmy się również, aby Niechwytny działał podczas używania wcześniej wymienionego skilla. Ogłuszający Cios też mógłby pod nieuchwytnym głównie działać, ale czasami możemy nie mieć na to wpływu.
Nie zapominajmy również o Cieniu Zguby (ostatnie osiągnięcie ze ścieżki Kata), użycie skilla z ukryciem pod single target nałoży efekt, dzięki któremu nie jest przerywane ładowanie się ukrycia oraz zwiększa obrażenia przebijające o 50%. Ogłuszający Cios po tym efekcie powinien być bardziej wydajny jak również używanie mocy nieograniczonych.
Przewaga bojowa, dzięki Akcji Infiltratora, może wiele zdziałać. Jest to zmodyfikowane obrażenie oznaczone mieczykiem. Nie jest w kategorii dodatkowych obrażeń, ale tych podstawowych na które nałożone jest zwiększenie obrażeń z przewagi bojowej.
U mnie obrażenia z przewagi mogę wyliczyć w ten sposób: 13% z charyzmy + 9,7% podstawowych obrażeń z przewagi + 10% z łaski Underdark = 32,7% zwiększenia obrażeń z przewagi bojowej. Można by było jeszcze pokusić się o Migopsa lub Pożeracza Intelektu, to by przyniosło dodatkowe 5%. Noszenie dwóch takich towarzyszy nie stakuje się. Był patch jakiś czas temu w którym była taka poprawka. 32% brzmi mimo wszystko całkiem nieźle. A jeszcze jak AP szybko ładują się to premię do obrażeń z przewagi będziemy mieć non stop.
Rotacja jest pilnowaniem, by skille nie musiały długo czekać na ich użycie. Pierw przez chwilę Przebiegły Zwód, następnie nieuchwytny i moc dzienna Niszczyciel Odwagi, z ukrycia Smagające Ostrze co nałoży Cień Zguby i zaraz po nim Ogłuszający Cios. Do póki nie załaduje się ukrycie oraz inne skille spotkaniowe używamy Szału Pojedynkowicza, by nałożyć efekt krwawienia. Obrażenia będą jeszcze silniejsze dzięki Cieniowi Zguby. Starajmy się by tylko Smagające Ostrze było używane z ukrycia, a w przerwach, gdzie np. za 2 sekundy załaduje się skill którego chcemy użyć, lepiej wtedy używać Przebiegłego Zwodu, ponieważ tą moc spotkaniową będziemy mogli przerwać.
Szał Pojedynkowicza jest potężną mocą nieograniczoną, ale ma swoje minusy. Chodzi oczywiście o niemożliwość przerwania tego skilla. Warto jednak używać, ale obie moce wykorzystujmy z wyczuciem, tak by moce spotkaniowe nie musiały długo czekać na użycie.

Podsumowując
Moc dzienna - Niszczyciel Odwagi
Moce nieograniczone - Przebiegły Zwód, Szał Pojedynkowicza
Moce spotkaniowe - Ogłuszający Cios, Nieuchwytny, Smagające Ostrze
Cechy klasowe - Akcja Infiltratora, Taktyka

Unknown / Autor

Witaj, Jestem graczem Neverwinter od kwietnia 2015. Nie gram również z przypadku, ponieważ uwielbiam świat Zapomnianych Krain, a w szczególności Legendę Drizzta. Obecnie chciałabym podzielić się swoim doświadczeniem z gry i na nowo czerpać przyjemność z pisania postów :). Nimor Imphraezl@finduilasf

31 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa i pomocna koncepcja budowy postaci. Mysle, ze warto porownac ja z innymi dostepnymi buildami na necie by wyrobic sobie pojecie i rozeznanie w lotrzykowym fachu. Sam od kilku miesiecy bazuje na Twoich opisach. Mam mala prosbe- mozesz zamiescic screna z ekwipunkiem swojej postaci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej warto jest porównywać przemyślenia różnych graczy :). Potem sprawdza się całe działanie i wybiera najlepszą ścieżkę lub samemu kombinuje coś nowego. Ja również czytałam wiele artykułów o łotrzyku, sprawdzałam jak to wszystko działa. Do jednych podchodziłam pozytywnie, do innych bez emocji, bo bywały bez sensu trochę co niektóre rotacje.
      O screenie całkiem zapomniałam. Uzupełniłam w poście przy temacie z ekwipunkiem :)

      Usuń
    2. Dzieki za screen

      :-). Mam 3 pytania.
      1. Set drowcraft nosisz ze wzgledu na bycie postacia wg ksiazki pol drowem pol smokiem cienia, czy ten set ma pasujace statystyki? Nie warto powalczyc o dragonflight czy ten nowy zestaw?
      2. Czy nie lepiej stosowac sprawdzonej koszuli i spodni gemed exquisite? Czemu wybralas spodnie i koszule z nowego mod?
      3. Co to za transmutacje broni? Gdzie takie zdobyc?
      Na koniec slowa pochwaly - blog moze spokojnie co do jakosci konkurowac z zachodnimi. Mozes sie uwazac za pionierke kreatywnego rozwoju lotrzyka :-)

      Usuń
    3. 1. Noszę drowcrafta, bo nie jestem w stanie na dzień dzisiejszy zdobyć EQ z FBI. Albo ciężko dostać się, bo przeważnie poszukują supportów albo nie mam czasu, to praca to brak chęci itp. To co powiązałam fabularnie to chyba tylko nick dopasowany do rasy i to wszystko :D, ewentualnie dostosowuję wygląd zbroi, który pasuje do takiego zbira :D.
      2. Wzięłam nowe spodnie i koszule, bo stare i tak mało mają statystyk a tak mam podwójną siłę kradzieży życia, która często włącza się i czuć różnicę podczas walki.
      3. Skiny są z pakietu Trickster Rogue Booster Pack ze sklepu zen.

      Dzięki wielkie, przed tym blogiem prowadziłam bloga o grze przeglądarkowej Legend Online, ale zrezygnowałam z gry jak i z blogowania tam. Za duże parcie na kase, pay2win i te sprawy. Nie miałam wtedy też dobrego internetu to nie mogłam sobie pozwolić na mmo takie jak NW. Rok pisania postów na tamtym blogu sporo mnie nauczyło, miałam sporo czytelników i kilkakrotnie więcej wyświetleń niż tutaj. Także jakieś tam doświadczenie jest, które obecnie wykorzystuję.
      Pionier to za duże słowo :). Kombinator chyba bardziej pasuje :D

      Usuń
  2. Witam. Poświęcasz mnóstwo czasu na dopieszczanie swojej postaci za co tylko pogratulować zaangażowania :). Cholernie dobra robota!. PS. Potrzebowałbym bym kontakt do Ciebie w grze jak Cię znajdę ?? :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za miłe słowa :). Kontakt w sumie jest pod postem w opisie autora, ale powtórzę Nimor Imphraezl@finduilasf. W sumie po @ wystarcza, bo często gram na DC albo coś porządkuję

      Usuń
  3. Czytałaś może build i ostatnie posty z bloga 'nwohackandslash.wordpress.com' ?
    Ja się ostatnio na nim trochę wzoruje, i widzę kilka różnić w twoim buildzie które wydają się być na minus:
    1. W osiągnięciach proponował bym zamianę "Podcięcie żył" na "Zacięta pogoń" oraz "Ponury uśmiech" na "Zrodzony z cienia" (który ładnie boost-uje spodkaniówki)
    2. Tańczące ostrze daje tylko 5% siły kryta (z obliczeń TheFabricant-a to daje tylko 2,2% dmg), więc prawdopodobnie lepszy jest Mistrz Oblężenia.
    3. Odejście od kryta (nie wiem ile ci daje towarzysz ale te 8,5k wydaje się mało)

    Ps. Sabotażysta się znudził, czy to był tylko taki mały skok w bok ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Powyższej strony akurat nie znam.

    Niestety do tej pory mam wieczne dylematy i nie uważam by powyższy mój build był jedyny słuszny. Ale spróbuję tych dwóch osiągnięć, które proponujesz. Pewnie kiedyś je miałam, mój kat był przerabiany wiele razy przed sabotażystą, ale to było z pół roku temu. Teraz to nic z tego nie pamiętam.

    Były plany o Mistrzu Oblężenia, były :).

    Odchodzę od kryta na rzecz ozdrowienia, dzięki czemu szybciej ładują się skille i moc dzienna. Łotrzyk i tak w większości bije z krytów. Nie potrzebuję mieć 100% szans na kryta.

    Sabotażystę chciałam po prostu sprawdzić jak działa. Bardzo fajnie się gra tą ścieżką, szczególnie niezła zabawa była na obszarówkach i mogłam przez chwilę nacieszyć się szybkością odnowienia skillów :). Na pewno ta ścieżka mnie czegoś nowego nauczyła. Przede wszystkim tego, że szybkie ładowanie AP to straszny dps. Stąd właśnie zdecydowałam się na ślimaka. Ozdrowienie i tak zmniejszyło się, bo raz, że zainstalowałam set Orcusa, a dwa - przeszłam na archonta tracąc ekwipunek pod ozdrowienie.
    Ale jeszcze wracając do kryta... archont stakuje mi kryta do 15k (60%). Jeżeli wymienię dotychczasowy set na ten najnowszy to mimo wszystko kryta trochę przybędzie. Z resztą, jak obserwuję cyferki kiedy biję mobki to i tak w większości widzę same kryty.


    Łotrzykiem i tak teraz ciut mniej zajmuję się ze względu na DC. Niestety jak ja chcę farmić CNa to moja gildia woli brać mojego supporta :))

    OdpowiedzUsuń
  5. A Ty długo już grasz ? I czy robiłaś mikro płatności jak tak to ile ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1,5 roku i zeny kupiłam raz na samym początku za 20 zł, tak to ani złotówy więcej

      Usuń
  6. Czyli wystarczy upór aby coś osiągnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + sprawdzone metody zarabiania, bo takiego DC to w pół roku zrobiłam

      Usuń
  7. A i czy była opcja abyś dodała drzewko mocy jak masz zrobione ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drzewku nic specjalnego, ale łap jeśli chcesz http://imgur.com/a/knDeU

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. "Nic specjalnego" chciał bym mieć takie nie specjalne drzewko jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko, że ja z tych skillów w ogóle nie korzystam, tylko te co wymieniłam w poście

      Usuń
    2. Taaa tylko mi się z tymi co ty korzystasz ponad miesiąc zejdzie aby je na 4 zrobić :P

      Usuń
    3. W sharandar można robić punkty mocy i póki nie wymaksujesz wszystkiego to warto z lazurami chodzić w miejscach użytkowych

      Usuń
    4. Niby można zawsze to trochę szybciej.

      Usuń
  10. Bardzo fajny poradnik dla TR`a, ciekawy pomysł, ale ma wiele niedociągnięć np. Charyzma zwiększa obrażenia tylko od CA - CA jest doliczany do flat dpsa mniej więcej na TR`ze będzie to -2k do skilla dlatego jeśli gra się PvE charyzmę odpuszcza się ( dodatkowo w module 10 CA zostało znerfione ). Poza tym widzę, że unikany jest kryt, z czystej ciekawości chciałbym zapytać dlaczego na rzecz ozdrowienia zapewne pytanie czy daje to, aż takiego boosta, co do samych featów dużo na single target twisted grin - całkowicie nie warte uwagi - musi paść mobek, a na bosach tego brak np. orcus, shadowborn w high endowym buildzie jest podstawą, aerial cut jest spoko ale vicious pursuit daje Ci większego boosta do DPSa. Dokładniej jeszcze przeczytam ten poradnik, rotacja wygląda ok, oprócz kolejności smoke bomb - WW, pierw ww rzucamy później smoke bomb ;p Nie traktuj to jako krytyki, tylko ciekawość i drobną pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię krytykę, bo to okazja by spróbować czegoś nowego :), jednak ciut wyżej w komentarzach padła taka sama propozycja zmiany w buildzie i gracz (również anonimowo) opisywał te same osiągnięcia, które wymieniłeś tutaj. Obecnie właśnie mam rozdane osiągnięcia tak jak piszesz (może z tej okazji zrobię poprawki w poście by inni tego nie powielali). Ciężko mi mówić jaką czuję różnicę, bo na mSVA ostatnio tylko chodzę i niestety jestem załamana i nieco zniechęcona do gry :/. Nie mam zamiaru zmieniać klasy tylko dlatego, że moja klasa wydaje się słabo zadawać obrażenia, prędzej wolałabym grę zakończyć. 1. Ciężko dostać się na mSVA. 2. Już widziałam dzisiaj na czacie 'lfg hdps msva (no TR); 3. Nie widziałam nigdy żadnego łotrzyka co tam był w pierwszej trójce. Jakoś udaje mi się późnymi wieczorami znajdować party na to podziemie. Jak się za coś zabieram to porządnie. Ciekawa jednak jestem jak to dalej pójdzie, bo w tej chwili naprawdę nieco się zniechęciłam. Tak po prostu z dnia na dzień...
      Cryptic zawsze miał problem z zachowaniem równowagi między klasami

      Usuń
  11. Zgadza się dużo osób nie widzi w swoim pt TR`a. Sam dłuuuugi czas grałem HR`em postać, którą opanowałem wydaje mi się najlepiej jak to było możliwe, następnie zachciało mi się zmian wypadło na TR`a i cóż mogę powiedzieć, gdyby nie to, że nie posiada bursta tylko sustain dmg bardzo fajna postać, można też wiele na niej wycisnąć. Sam latam tylko mSVA i sprawdza się tam świetnie, potrafi naprawdę dobrych bisowych gwfów rozjechać z dpsem. Sam parę chwil miałem gdzie chciałem zrobić tą samą postać co miałem kiedyś - HR`a, jednak natłok tego co musiałbym teraz zrobić / wyfarmić odechciewa się TR jeszcze może zostanie zbufowany w jakiś sposób, kuleje głównie przez to, że drobna zmiana ze zwiększeniem jego DPS`a wiąże się z kosiarką na PvP, gdzie i tak z nowymi brońmi TR z SE potrafi zdjąć GWFa na raz. Nie ma się co zniechęcać grać swoje czekać cierpliwie na zmiany ( jakieś na pewno wkrótce będą ) i farmić co się da ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Próbowałam każdą klasą "chwilę pograć" na zasadzie wyexpienia. Może nie licząc OP; nie chciało mi się zrozumieć o co chodzi z tymi "aurami" i innymi bzdurami xD, dlatego to jest póki co jedyna klasa niewiadoma/niezrozumiała przeze mnie. O innych klasach jest jakaś ogólna wiedza. HR za bardzo nie podoba mi się swoim stylem gry, mam na myśli te papranie się z tabem. GWF z kolei jest zbyt toporny, sztywny i zbyt przegięty. Przy zwykłych mobkach, gdzie ma ledwie 2k GS i zero łask za każdym razem mówię sobie 'ja p***' w dosłownym znaczeniu :D. Na łatwiznę nie mam zamiaru iść. Nooo dogódź kobiecie :D. Najbardziej uwielbiam fizyczne klasy, ale za wielkiego wyboru nie ma. GFem świetnie się gra, ale dokonałam już wcześniej wyboru, którego nie chcę zmieniać. Obecnie mój DC mogę śmiało powiedzieć, że jest również główną postacią (i to nie fizyczna!), dlatego na GFa już nie starcza funduszy z farmienia i również czasu na nowe kampanie. CW podoba mi się tylko MOF, do SW nie zaglądałam po tych wszystkich 'nerfach' to nie wiem jak teraz nim się gra. Swego czasu nawet miałam chwilową zajawkę na SW, ale bardzo szybko mi się znudził.
    TR jest z kolei moją ulubioną klasą. Podoba mi się strasznie jego zwinność, wizualny wygląd skillów. Rotacja nie jest też jakimś wyczynem, ale na początku może przynosić trudności (jak z każdą klasą z resztą). Mam ogromny sentyment, bo to moja pierwsza postać, której jeszcze nigdy nie opuściłam i poświeciłam Tr'owi mnóstwo czasu.
    Próbuję wycisnąć cały czas jakieś plusy. W ostatnim czasie widzę niestety wiele minusów. Może za bardzo naoglądałam się tego co się dzieje na Svardborgu, bo na Tiamacie np. to nie raz było się na 1-2 pozycji (tylko tam z miesiąc nie byłam). Tam jednak był inny styl, bo ciągłe spamowanie Tornadem Ostrzy na grupach mobków. Wg mnie ta klasa lepiej sprawdza się na obszarówkach. Tornado było zawsze przyczyną do dociągnięcia ozdrowienia. Podwajanie mocy robi świetną robotę. Musiałabym sprawdzić jak wyglądałby dps gdybym zamieniła ozdrowienie na kryta. I tak myślę, że pewnie na single target odwalałoby robotę, a na multi byłoby po prostu słabiej. Niech dadzą boosta na Niszczyciela Odwagi na takiej zasadzie jak Tornado i się odczepię xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Parę rzeczy w buildzie zmienić wystarczy i będzie naprawdę dobrego DPSa na mSVA robił, a trochę tego trzeba pofarmić - po prawie 400runach mam zrobione bronie ( wkońcu ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wczoraj zrobiłam jeden pomarańcz. Mam nadzieję, że do końca roku wyrobię się z drugą bronią i będzie spokój :).
      Wczoraj również delikatnie przywróciłam wiarę w siebie, bo bardziej skupiłam się na rotacji i kombinowałam ile mogłam. Dość wysoki dps wyszedł z tego wszystkiego, ale mi jeszcze mało. Będę dalej zastanawiać się co jeszcze zmienić. Zimowy event nadszedł to żetony przetrenowania będą lecieć :D.

      Usuń
  14. Witam - szybkie pytanko jakich uroków używasz w towarzyszu ? - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod atak świetliste (pod moc), pod obronę vicious (odbicie + kradzież życia)

      Usuń
  15. Anonimowy07 maja, 2017

    Czesc Ciekawe build opis super jasno i klarownie. Bawie się nim + - nakładajac własne zmiany do mojego stylu gry bo kazdy gra innaczej ;) Mam pytanko do Ciebie też bo miałem przerwe prawie 4 lata od gry. I moja bron zakonczyła się na broni od Valindry + set awanturniczego kapitana kiedys op ;p podkreslam kiedys. Teraz powracam tak naprawde z martwych zaczynając od zera co polecił byś mi za bron i set na rozruch bo do tych twisterow troche chyba zejdzie ;P i nie wezmą mnie na insty. Pozdrawiam RaVeN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej

      W zasadzie to możesz na przykład spróbować Abolethy z River District. Są ciut gorsze od tych najlepszych ze Svardborga, ale dużo mocniejsze od tych z edemo. Nie wiem jedynie jak wygląda to w kosztach, bo ja to mam z mSVA i z RD nie robiłam.
      Co do setu hmm.. na zwykły rozruch albo Stronghold albo Underdark.

      Pozdrawiam






      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Distributed By Blogger Templates20