sobota, 22 października 2016

Pomysł na zarobek 2#: Alchemia i Przywództwo

Unknown


Obecnie bardzo opłacalnymi według mnie profesjami są: Przywództwo oraz Alchemia. W przypadku innych profesji dużego zarobku nie otrzymamy. Koszule oraz spodnie nie zawsze zrobimy z miejscem na urok. Można czasem nawet za to przepłacić. Ze wzmocnieniami do pancerza też różnie bywa. Albo nie sprzedają się albo inni gracze zaniżają ceny. Jest jednak pewne źródło zarobku na które zawsze będzie zapotrzebowanie.

>> Profesje od podstaw

Przywództwo

Z tej profesji możemy wykonywać woreczki przypisane do postaci. Ich zawartość jednak jest nieprzypisana, więc można wykorzystać do zarobku. Zwiększanie poziomu przywództwa jest bardzo powolne. Najważniejsze jednak, aby dotrzeć do minimum 21 poziomu. Od tej chwili można robić zadania na expa, które dają po 500 pkt oraz wytwarzać torby taumaturgiczne.


Od nich możemy rozpocząć zarobek. 99 sztuk (pełny stak) szarych można sprzedać za około 20k AD +/-, zielonych za 100k AD +/-, natomiast cena niebieskich waha się, ale można założyć, że jest to zarobek za 200k AD +/-.

Kolejnymi torbami są artefaktyczne akcesoria przy 22 poziomie.


Tutaj ceny są różne. Niedawno widziałam te zielonej jakości staki po 50k AD. Dość mizerny zarobek, ale niekiedy koszty w domu aukcyjnym idą w górę. Obecnie np. mniejszy kamień mocy 99 sztuk jest za 70k AD. Szare np. z wszystkich trzech rodzajów za 99 szt. mają koszt przedziału 17-20k AD. Mając jednak dopiero 22 poziom przywództwa, można jak najbardziej wytwarzać te woreczki.

Przy 24 poziomie pojawiają się głębokie torby.


Kamienie rezonujące są kosztownymi przedmiotami. Stak szarych kosztuje 37k AD +/-, stak zielonych - 180k AD +/- (ostatnio chodzą nawet po 204k), natomiast stak niebieskich po 600k AD +/-.

Kolejną torbą jest zaklęty kufer. Przy 23 poziomie można wytwarzać jedną, natomiast przy 25 lv na raz wytwarzają się dwie.


Przy tym woreczku wszystko zależy od szczęścia. Najwięcej wypada uroków rangi 5. Raz mi się zdarzyło, że otrzymałam niezidentyfikowany żywioł. Cały czas badam tę torebkę. Jednak, żeby było coś sensownego należy ich otworzyć naprawdę sporo. Warto jednak robić te paczki i otwierać je podczas eventu na podwójne uroki.

Zawsze byłam i będę zdania, że im więcej ma się postaci tym lepiej. Koszty kupna postaci zwrócą się po jakimś czasie. Pracować na to będą nowe, które z czasem będą pracowały przy przywództwie.

Najprostszą metodą do wyexpienia przywództwa na altach będzie jak najszybsze odblokowanie okienek. Proponuję w pierwszej kolejności wyexpić dwie dowolne profesje. Podniesienie jednej do 20 poziomu skutkuje odblokowaniem 2 okienek. Dołożymy do tego lv postaci, gdzie przy 60 będą kolejne 2 okienka oraz wykorzystując środki profesji mogą dojść kolejne 2. Zostanie w sumie tylko jedno okienko do odblokowania, to które wymaga 3 profesji na 20 poziomie.
Kiedy już wykonamy 2 profesje na 20 poziom to w sumie mamy dostępnych 8 okienek do robienia przywództwa. To w zupełności starczy i nie ma co sobie głowy zawracać expieniem trzeciej dowolnej profesji dla okienka.

Te czynności są długie i mozolne, ale jeżeli skutkiem jest przyniesienie sporego zysku to czemu nie? Dużej uwagi na to nie tracimy, ustawiamy tylko zadania i na tym koniec.

Należy jeszcze pamiętać o narzędziach. Przywództwo to jedyna profesja, gdzie są wyłącznie białe narzędzia i są to: Wyrobiony Pancerz Piechoty oraz Wyrobiony Oręż Piechoty. Można je kupić u Sprzedawcy Profesji za złoto w Enklawie Protektora lub w domu aukcyjnym.

Dodatkowo co należy wiedzieć to fakt, że każde zadanie (w momencie załączania) można ustawić tylko trzy razy. Wobec tego, nie wypełnimy 8 okienek głębokimi torbami. Jest jednak szansa, by robić takich toreb więcej w jednym czasie. Wystarczy sprawdzić, czy czasowa strona z rzadkimi zadaniami nie ma pożądanych przez nas woreczków (widnieje na samej górze profesji na niebieskim tle).

Toreb nie ma sensu od razu otwierać bo to będzie zajmowało niepotrzebnie miejsce. Woreczki te będą w jednym okienku plecaka. Chyba, że przekroczymy 999 sztuk, to wtedy zajęte będzie drugie miejsce.

Alchemia

W alchemii możemy tworzyć mikstury, barwniki, agregaty żywiołów, niezidentyfikowane żywioły itd. Jeżeli jednocześnie na postaci mamy przywództwo to na alchemię przydzieliłabym tylko 3 okienka na jedną postać. Głównie chodzi o wytwarzanie kamieni rezonujących oraz innych wybranych toreb z przywództwa, by w dalszym ciągu mogły być na spokojnie wytwarzane.

Alchemię expi się dość nietypowo, bo do otrzymania podstawowej wiedzy o alchemii, która podnosi poziom, potrzebujemy robić niestabilne mikstury. Po ukończeniu zadania otrzymamy miksturę oraz szansę na otrzymanie wymienionego zwoju o alchemii. Nie za każdym razem można otrzymać.

Należy robić wszystkie niestabilne mikstury tak długo, dopóki one nie znikną z okna profesji. Jeżeli znikną, to oznacza, że spełniliśmy zadanie. Na najwyższym poziomie nie ujrzymy niezidentyfikowanych żywiołów jeśli nie ukończymy wszystkich mikstur.

Najbardziej opłacalnymi są niezidentyfikowane żywioły o których już wcześniej wspomniałam. Opłaca się również wytwarzać agregaty żywiołów, bo to właśnie z nich tworzymy żywioł. Jedynym minusem, który przeważnie zniechęca graczy jest czas na wykonanie tych przedmiotów. Dlatego w tym miejscu opłaca się mieć 4 fioletowych alchemików na jedno zadanie.

Jeden biały alchemik wytworzy agregat w około 7 dni, natomiast niezidentyfikowany żywioł potrzebuje aż 12 dni. Inaczej jest w przypadku, gdy zamieścimy na jedno zadanie wspomnianych fioletowych rzemieślników. Agregat zostanie utworzony w 2 dni i 8h, natomiast żywioł w 4 dni.

Narzędzia nie muszą być fioletowe, wystarczy mieć białe. Dlatego jeśli chodzi o tą kwestię to nie trzeba sugerować się poniższym screenem.


Koszt niezidentyfikowanego żywiołu to zakres 20-25k AD +/-. Agregat z kolei kosztuje 3k AD +/-. Ale do wykonania żywiołu potrzebujemy aż 4, wobec tego do wykonania jednego żywiołu potrzebowalibyśmy około 12k AD +/-. Decyzję pozostawiam wam czy lepiej kupować agregaty i z nich robić żywioły, czy wytwarzać wszystko na raz.

Nie ma limitu w alchemii, w 9 okienkach możemy wykonywać agregaty czy też niezidentyfikowane żywioły. Jednak tak jak już wcześniej wspomniałam. Ze względu na przywództwo, lepiej ograniczyć się do 3 okienek na jedną postać.

Jedyne co potrzeba to dużo cierpliwości i sporo klikania. A po jakimś czasie rozpocznie się spory zarobek :).

Unknown / Autor

Witaj, Jestem graczem Neverwinter od kwietnia 2015. Nie gram również z przypadku, ponieważ uwielbiam świat Zapomnianych Krain, a w szczególności Legendę Drizzta. Obecnie chciałabym podzielić się swoim doświadczeniem z gry i na nowo czerpać przyjemność z pisania postów :). Nimor Imphraezl@finduilasf

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Distributed By Blogger Templates20