poniedziałek, 3 lipca 2017

Tomb of Annihilation: 12 moduł

Unknown



Ciężko jest robić wszystko na czas. Tak to jest jak chce się robić 100 rzeczy na raz, a jeszcze trzeba pracować :). Kilka dni temu wstawiłam filmik na YT na temat nowego modułu. Całkiem zapomniałam tutaj wstawić. Film pokazuje raczej ogólne spojrzenie. Nie chcę też sobie za wiele spoilerować. Poszłam trochę na skróty, bo opisanie na blogu zajęłoby zdecydowanie więcej czasu. Jednocześnie też przełamałam się, bo nie potrafiłam odważyć się na ten rodzaj przekazania informacji :)). Wszystko poszło na żywioł bez jakiegokolwiek przygotowania, więc z góry przepraszam za jakiekolwiek błędy.
Chętnych zapraszam do oglądania i pozdrawiam cieplutko.

Unknown / Autor

Witaj, Jestem graczem Neverwinter od kwietnia 2015. Nie gram również z przypadku, ponieważ uwielbiam świat Zapomnianych Krain, a w szczególności Legendę Drizzta. Obecnie chciałabym podzielić się swoim doświadczeniem z gry i na nowo czerpać przyjemność z pisania postów :). Nimor Imphraezl@finduilasf

11 komentarze:

  1. Jakby to powiedział Albert Einstein: Odjebane perfekcyjnie. Wszystko ładnie opisane i pokazane, pozdrawiam Jacuś

    OdpowiedzUsuń
  2. wie ktos moze co trzeba zroobic w misji "Search crypt"? zrobilem kazda kryptę na river i nic...
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może weź u gościa(u niego bronie możesz kupić) tego co jest obok tego Gandalfa na dziedzińcu willi protektora map of crypt i pójdź do jakiejś. Bo też miałem problem na preview.ale to wyszło mi pod czas normalnego robienia misji na normalnym serwerze.
      Pozdrawiam. kamila@arcymag123

      Usuń
  3. Forum dalej jest aktualizowane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, miałam 2 miesiące przerwy od gry z pewnych przyczyn, które nie są ode mnie zależne. Trochę zaległości tu porobiłam i dodatkowo zaczynam nową pracę. Mam nadzieję, że uda mi się to wszystko nadrobić.

      Usuń
    2. Dasz radę wierzę w Ciebie.

      Usuń
  4. Będzie coś o 12.5 najlepiej pod tr-a ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak coś czuję że upadł blog :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć wam mam pewien problem z grą. Chciałabym wymienić diamenty astralne na zen ale nie mogę ponieważ wyskakuje mi na czerwono że muszę zrobić jakieś questy których nie mogę znaleźć. Bardzo proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo interesujących tematów jest poruszanych na tyn blogu, szkoda że częściej nie są pisane
    jest wiele jeszcze do omówienia, a blog jest naprawdę super

    OdpowiedzUsuń

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Distributed By Blogger Templates20