piątek, 2 września 2016

Jak dostać się na Fangbreaker Island?

Unknown

Aby dostać się na instancję Fangbreaker Island, należy spełnić dwa czynniki:
- 3.100 GS
- 28% odporności na everfrost.
Największym problemem w tym wszystkim może przynieść uzbieranie powyższej odporności. Stąd chciałabym wypisać wszystkie z tym związane możliwości.

Ekwipunek

Zostały wprowadzone dwa sety PVE. Jeden z nich jest "płatny" Frostborn: za sztabki oraz za zeny. Drugi jest "darmowy" Relic, który możemy złożyć tylko dzięki nowej instancji wykluczając z tego buty. Relic jest jednak docelowym setem i obecnie najmocniejszym. Między innymi z tego powodu wybieramy się na FBI. Frostborn to przejściowy set pozwalający tylko dostać się na ową instancję.

Buty możemy uzyskać dzięki największym heroicznym spotkaniom w Bryn Shander, Lonelywood oraz Cold Run. Nie otrzymamy gotowych butów, ale składnik dzięki któremu będziemy w stanie je zrobić.



Do wykonania będziemy potrzebować 7.000 voninblod, 1 ostorian resin, 25 lanolin. Ostorian otrzymaliśmy za darmo po jednej z ostatnich przerw technicznych. Normalnie wydropimy go wyłącznie na FBI. Lanoliny natomiast możemy uzyskać na tych samych heroicznych spotkaniach.

Z powyższych butów otrzymamy 6% odporności.

Jeżeli chodzi o pozostałe części to na tymczasowo możemy liczyć jedynie na płatny (ciut gorszy) set Frostborn:
- Rękawice otrzymamy za zakup pakietu 20 zaczarowanych kluczy w sklepie zen.
- Hełm - zakup towarzysza remorhaza w sklepie zen (2.500 zen).
- Pancerz - sztabki handlowe (80 sztabek).

Odporność na Everfrost z Frostbornu będzie nieco niższa:
- Rękawice - 3%
- Hełm - 3%
- Pancerz - 4%

Z rękawicami i pancerzem nie ma zbyt wielkiego problemu. Rękawice są dość popularne w domu aukcyjnym i niekoniecznie drogie. Trudniej jest o hełm, ponieważ koszt remorhaza jest wysoki. Teoretycznie można sprzedać towarzysza łącznie z pomniejszym kamieniem spajania, ale po moich obliczeniach (ze zniżką 20% na towarzysza) wychodzi 300k AD z samego hełmu.

Sety można wzmacniać voninblodem. Działa to poprzez 2 godziny w walce. Jakość będzie wyższa i każda część setu zyska po 1-2% odporności na everfrost.



Pierścień

Po odblokowaniu mapy Cold Run otrzymamy zadanie za które dostaniemy pierścień Makos' Signet. Przedmiot powinien ułatwić sprawę, ponieważ zyskujemy dodatkowe 3% odporności


Koszula i Spodnie

W sklepie kampanii Storm King's Thunder znajdują się zupełnie nowe koszule oraz spodnie. Zdecydowanie bardziej opłacalne są te fioletowe. Otrzymujemy 3% odporności za jedną część i bonus setu.



Bonus:

Przy posiadaniu większej kradzieży życia od odbicia:
Gdy wykonasz kradzież życia otrzymasz podwójną siłę kradzieży życia na 10 sekund.

Przy posiadaniu większego odbicia od kradzieży życia:
Gdy wykonasz odbicie, każde kolejne odbicie w przeciągu 10 sekund zada 50% otrzymanych obrażeń atakującemu. Obrażenia nie mogą przekroczyć 15% twojego max HP.

Efekty te mogą wystąpić tylko raz na 30 sekund.

Łaski

Istnieją dwie łaski w kampanii, które również dają odporność na everfrost. Jest to druga i czwarta łaska. W sumie stąd wyciągniemy sumę 4% odporności.

Hardy Constitution - Otrzymujesz 400 wydolności i 2% odporności na everfrost
lub
Survival Instincts - Otrzymujesz 400 bonusu do przychodzącego leczenia i 2% odporności na everfrost

Vengeful Heat - Kiedy zabijesz przeciwnika masz szansę zadać 1.500 obrażeń od ognia wszystkim przeciwnikom + 2% odporności na everfrost
lub
Glacial Strength - 3200 punktów życia oraz 2% odporności na everfost

Wzmocnienie pancerza

W sklepie nowej kampanii pojawił się również wzmacniacz Everfrost Resist Armor Kit dający 3% odporności na everfrost. Tym przedmiotem możemy podbić koszulę oraz spodnie. Z pewnością jest to kolejny pomysł na zwiększenie everfrostu.

Mikstury

Podstawowa mikstura Potion of Everfrost Resist lub Excavator's Potion of Everfrost Resist oddaje 5% odporności.

Pojawiły się również w sklepie Stronghold nowe jedzonka, które dają po 2% odporności: Stone Soup, Chestnuts Stew, Cawl, Cennin.

Podsumowanie

Buty Relic - 6%
Set Frostborn (pancerz, rękawice, hełm) - 10%
Pierścień - 3%
Koszula - 3%
Spodnie - 3%
= 25%

Z samego ekwipunku wychodzi razem 25% (bez wzmocnienia voninblodem). Pozostaje dobić tylko 3% lub 6% jeżeli nie zdecydujemy się na hełm (z powodu kosztów). Możemy wybrać 3 wyjścia:
- Potki + jedzonko = 7%
- Dwa wzmocnienia = 6%
- Doładowanie set voninblodem = 3% (1% za każdą część setu) + inna możliwość z wymienionych
- Łaski z kampanii = 4%

Wbrew pozorom istnieje wiele sposobów na uzbieranie odporności. Każdy może wybrać swój indywidualny. Gdy już zdobędzie się pełnego seta Relic to na pewno będzie dużo łatwiej. Hełm i rękawice mają po 4% odporności, natomiast pancerz 6%. Razem wychodzi 20% (łącznie z butami). Doliczyć do tego koszulę, spodnie i pierścień - możemy ruszać od razu na instancję bez kombinowania.

Unknown / Autor

Witaj, Jestem graczem Neverwinter od kwietnia 2015. Nie gram również z przypadku, ponieważ uwielbiam świat Zapomnianych Krain, a w szczególności Legendę Drizzta. Obecnie chciałabym podzielić się swoim doświadczeniem z gry i na nowo czerpać przyjemność z pisania postów :). Nimor Imphraezl@finduilasf

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Distributed By Blogger Templates20