środa, 11 listopada 2015

Kampania - Krąg Grozy (teoria)

Unknown

Krąg Grozy, nekromanckie skupisko niesamowitej mocy, służy Valindrze Shadowmantle za fortecę. To właśnie stąd płyną jej rozkazy do armii tworzonych przez zulkirów z odległego Thay.
Zgromadzenie Czerwonych Magów, znane jako Thayskie Odrodzenie, mając nadzieję na obalenie liczów zulkirów, przekazało lordowi Neveremberowi informacje na temat planów Valindry. Teraz armia Neverwinter maszeruje na wojnę.

Krąg Grozy odblokowujemy otrzymując specjalne zadanie w enklawie protektora na 70 lv postaci, które polega na przejściu krótkiej instancji w 'Pobojowisku Popiołów'. Po odblokowaniu możemy przejść na mapę Kręgu Grozy oraz możemy brać udział w potyczce 5 osobowej - Legion Grozy. Kampania daje nam możliwość wykonania specjalnych łask, które dodają nowe statystyki lub pasywne umiejętności.


Do wykonania łask musimy odblokowywać bloki - zaawansowane. Początkowo 7 razy należy wykonać zbadaj thayskie zapiski, a następnie 24 razy odcyfruj thayskie zapiski. Bez wykonania bloków zaawansowanych, absolutnie nie uzyskamy łask.

Jeżeli ukończymy całą ścieżkę zaawansowaną możemy poddawać recyklingowi thayskie szyfry za pomocą bloku o nazwie wymień się informacjami o thayańczykach oraz mamy możliwość wygenerowania nowych przedmiotów w odzyskaj thayski sprzęt. Po wykonaniu drugiego bloku otrzymamy jeden z trzech przedmiotów:
# Pierścień Legionu Grozy
# Pas Legionu Grozy
# Płaszcz Legionu Grozy.



Kolejną sprawą jaką możemy dodatkowo zrobić to wykonywać rękawice w drzewku kampanii. Rękawica daje nam gwarancję otwarcia niebieskiej skrzyni w instancjach Kręgu Grozy. Codziennie możemy wykuć jedną. Tworzenie ich na drzewku kampanii sprawia, że mamy większe prawdopodobieństwo zabrania lepszej nagrody. Im lepsza rękawica tym częściej wypadają ciekawsze przedmioty. Najlepszą rękawicą jest adamantytowa.

1. Wykuwanie rękawicy

Miejsce wykuwania rękawicy

Zadania możemy podzielić na kilka rodzajów
- Główne/dzienne - Sierżant Knox daje nam zadanie do losowej instancji. Do wybory mamy Widmową Fortecę, Iglicę Grozy lub Kuźnię Śmierci. To zadanie jest najważniejsze ponieważ otrzymujemy Thayski Szyfr, który jest obowiązkowy do wykonywania bloków w zaawansowanej ścieżce kampanii.
- Poboczne/dzienne - codziennie możemy wykonywać 3 zadania.
- Tygodniowe - Sierżant Knox daje nam zadanie na zabicie trzech Czerwonych Magów.

Waluty Kampanii

 - Talon Straży Przedniej
 - Thayski Szyfr
- Zwój z Thay

Łaski

# Relikwiarz Siły Strażnika - 250 pkt mocy i ruchu
lub
# Gambit Przywoływacza - 250 pkt trafienia krytycznego i ruchu

# Pragnienie Wywoływacza - 400 pkt kradzieży życia
lub
# Iluzoryczna Regeneracja - 400 pkt regeneracji

# Iluzoryczne Migotanie - 3% szans na odbicie
lub
# Zakazane Przebicie - 3% premii do ignorowania odporności wroga

# Wściekła Regeneracja - po otrzymaniu obrażeń, szansa na przywrócenie 20.000 pkt wytrzymałości w ciągu kilku sekund, kiedy efekt kończy się, przez 10 sekund zyskujesz do 4.000 pkt obrony
lub
# Dotyk Cienia - zadając obrażenia, szansa na zadanie do 20.000 pkt obrażeń nekrotycznych w ciągu kilku sekund, kiedy efekt kończy się, przez 10 sekund zaklęcia uzdrawiające wywierają na cel o 25% mniejszy wpływ

# Wzmocniony Thayski Bastion - otrzymując obrażenia, szansa na stworzenie tarczy, która pochłonie do 10000 pkt obrażeń i przekieruje je na pobliskiego wroga, tarcza ta istnieje przez 6 sekund
lub
# Rosnące Szaleństwo - kiedy zadajesz obrażenia, otrzymujesz ładunek "szaleństwa", gdy zdobędziesz 50 ładunków zyskasz 600 pkt siły, 300 pkt kradzieży życia oraz 300 pkt regeneracji, 10 sekund po zdobyciu tej premii twoje efekty zostają wyzerowane, możesz otrzymać tylko 1 ładunek "szaleństwa" na sekundę
lub
# Bezkresna Uczta - kiedy wykradasz zdrowie dzięki kradzieży życia, masz szansę na kradzież trzykrotnie większej ilości
lub
# Przewodnictwo Płomieni - twoje zaklęcia leczące mają szanse na zadanie wrogom w okolicach celu do 2000 pkt obrażeń blasku




Klucz do Wieży Valindry - jest to specjalny klucz, który daje możliwość otwarcia drugiej skrzyni w Wieży Valindry. Jest to instancja do której dołączymy na 70 lv oraz mając 1.600 rankingu wyposażenia. Nagrody jakie mamy szansę zdobyć to elementy zestawu epickiego - rękawice, zbroja oraz paski najazdu lub natarcia oraz pieczęcie żywiołów. Istnieją również szanse na zdobycie rzadkiego przedmiotu jakim jest artefakt - Odłamek Korony Valindry.


Sklep Kręgu Grozy

W sklepie kręgu grozy możemy kupić ekwipunek, pas, płaszcz oraz klucz do instancji.


Pozostałe informacje

Codziennie otrzymujemy inne zadanie do instancji od Sierżanta Knoxa. Również w każdym dniu otrzymujemy inne nagrody.



Zabijając przeciwników na mapie mamy szansę zdobyć onyksowe fragmenty, które następnie możemy wymienić na dowolny przedmiot u mistrza nagród


Unknown / Autor

Witaj, Jestem graczem Neverwinter od kwietnia 2015. Nie gram również z przypadku, ponieważ uwielbiam świat Zapomnianych Krain, a w szczególności Legendę Drizzta. Obecnie chciałabym podzielić się swoim doświadczeniem z gry i na nowo czerpać przyjemność z pisania postów :). Nimor Imphraezl@finduilasf

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Distributed By Blogger Templates20