Uroki w miejscu na wzmocnienie pancerza
Miejsce na wzmocnienie pancerza odnajdziemy w każdym pancerzu przy epickim wyposażeniu. Nie jest to oczywiście stała reguła, ponieważ istnieje wiele zwykłych pancerzy, które również posiadają taki slot. Urok nadaje niepowtarzalny wygląd naszej zbroi.
Rangi uroków są posegregowane następująco: pomniejszy, normalny, większy, idealny, nieskazitelny oraz transcedentny.
Więcej o urokach:
>> Uroki i runy - podstawowe informacje
>> Rafinacja w liczbach
Korowej Tarczy |
Pomniejszy |
Twój pancerz co 8 sekund pokrywa się warstwą wzmocnionej kory (maks. do 3 efektów). Pojedyncza warstwa wzmocnionej kory pozwala twojemu pancerzowi absorbować 824 pkt obrażeń. Dwie warstwy absorbują 1.648 pkt obrażeń. Trzy warstwy pozwalają absorbować 2.472 pkt obrażeń. Każdy skierowany przeciw tobie atak niweluje jeden efekt wzmocnionej kory. |
Normalny |
Twój pancerz co 8 sekund pokrywa się warstwą wzmocnionej kory (maks. do 3 efektów). Pojedyncza warstwa wzmocnionej kory pozwala twojemu pancerzowi absorbować 1.236 pkt obrażeń. Dwie warstwy absorbują 2.472 pkt obrażeń. Trzy warstwy pozwalają absorbować 3.708 pkt obrażeń. Każdy skierowany przeciw tobie atak niweluje jeden efekt wzmocnionej kory. |
Większy |
Twój pancerz co 8 sekund pokrywa się warstwą wzmocnionej kory (maks. do 3 efektów). Pojedyncza warstwa wzmocnionej kory pozwala twojemu pancerzowi absorbować 1.648 pkt obrażeń. Dwie warstwy absorbują 3.296 pkt obrażeń. Trzy warstwy pozwalają absorbować 4.944 pkt obrażeń. Każdy skierowany przeciw tobie atak niweluje jeden efekt wzmocnionej kory. |
Idealny |
Twój pancerz co 8 sekund pokrywa się warstwą wzmocnionej kory (maks. do 3 efektów). Pojedyncza warstwa wzmocnionej kory pozwala twojemu pancerzowi absorbować 2.060 pkt obrażeń. Dwie warstwy absorbują 4.120 pkt obrażeń. Trzy warstwy pozwalają absorbować 6.180 pkt obrażeń. Każdy skierowany przeciw tobie atak niweluje jeden efekt wzmocnionej kory. |
Nieskazitelny |
Twój pancerz co 6 sekund pokrywa się warstwą wzmocnionej kory (maks. do 3 efektów). Pojedyncza warstwa wzmocnionej kory pozwala twojemu pancerzowi absorbować 2.060 pkt obrażeń. Dwie warstwy absorbują 4.120 pkt obrażeń. Trzy warstwy pozwalają absorbować 6.180 pkt obrażeń. Każdy skierowany przeciw tobie atak niweluje jeden efekt wzmocnionej kory. |
Transcedentny |
Twój pancerz co 6 sekund pokrywa się warstwą wzmocnionej kory (maks. do 4 efektów). Pojedyncza warstwa wzmocnionej kory pozwala twojemu pancerzowi absorbować 2.060 pkt obrażeń. Dwie warstwy absorbują 4.120 pkt obrażeń. Trzy warstwy pozwalają absorbować 6.180 pkt obrażeń. Każdy skierowany przeciw tobie atak niweluje jeden efekt wzmocnionej kory. |
Wysączania krwi |
Pomniejszy |
Kiedy masz poniżej 50% zdrowia, istnieje 5% szansy na zadanie napastnikowi obrażeń nekrotycznych i uleczenie się. Możesz skorzystać z tego efektu raz na 45 s. |
Normalny |
Kiedy masz poniżej 50% zdrowia, istnieje 10% szansy na zadanie napastnikowi obrażeń nekrotycznych i uleczenie się. Możesz skorzystać z tego efektu raz na 40 s. |
Większy |
Kiedy masz poniżej 50% zdrowia, istnieje 15% szansy na zadanie napastnikowi obrażeń nekrotycznych i uleczenie się. Możesz skorzystać z tego efektu raz na 35 s. |
Idealny |
Kiedy masz poniżej 50% zdrowia, istnieje 20% szansy na zadanie napastnikowi obrażeń nekrotycznych i uleczenie się. Możesz skorzystać z tego efektu raz na 30 s. |
Nieskazitelny |
Kiedy masz poniżej 60% zdrowia, istnieje 20% szansy na zadanie napastnikowi obrazeń nekrotycznych i uleczenie się. Możesz skorzystać z tego efektu raz na 30 s. |
Transcedentny |
Kiedy masz poniżej 75% zdrowia, istnieje 20% szansy na zadanie napastnikowi obrażeń nekrotycznych i uleczenie się, przywracając sobie utraconą moc w trakcie 4 sekund. Obrażenia zależą od twojego poziomu. Możesz korzystać z tego efektu raz na 30 s. |
Wrzoścowych Splotów |
Pomniejszy |
Odbijasz 2% zadanych ci obrażeń w kierunku napastnika. |
Normalny |
Odbijasz 2,8% zadanych ci obrażeń w kierunku napastnika. |
Większy |
Odbijasz 3,2% zadanych ci obrażeń w kierunku napastnika. |
Idealny |
Odbijasz 4% zadanych ci obrażeń w kierunku napastnika. |
Nieskazitelny |
Odbijasz 4,8% zadanych ci obrażeń w kierunku napastnika. |
Transcedentny |
Odbijasz 5,6% zadanych ci obrażeń w kierunku napastnika. |
Bitewny Elfów |
Pomniejszy |
Zyskujesz 20% odporności na spowolnienie i unieruchomienie. Czas działania tych efektów jest skrócony. Twoja regeneracja wydolności zwiększa się o 10%. |
Normalny |
Zyskujesz 40% odporności na spowolnienie i unieruchomienie. Czas działania tych efektów jest skrócony. Twoja regeneracja wydolności zwiększa się o 20%. |
Większy |
Zyskujesz 60% odporności na spowolnienie i unieruchomienie. Czas działania tych efektów jest skrócony. Twoja regeneracja wydolności zwiększa się o 25%. |
Idealny |
Zyskujesz 80% odporności na spowolnienie i unieruchomienie. Czas działania tych efektów jest skrócony. Twoja regeneracja wydolności zwiększa się o 30%. |
Nieskazitelny |
Zyskujesz 80% odporności na spowolnienie, unieruchomienie i unieszkodliwienie. Czas działania tych efektów jest skrócony. Twoja regeneracja wydolności zwiększa się o 30%. |
Transcedentny |
Zyskujesz 80% odporności na spowolnienie, unieruchomienie, unieszkodliwienie i ogłuszenie. Czas działania tych efektów jest skrócony. Twoja regeneracja wydolności zwiększa się o 30%. |
Żaru |
Pomniejszy |
Kiedy otrzymasz obrażenia, masz 5% szans na rzucenie w napastnika Kuli Ognia, która podczas eksplozji zadaje 3 wrogom w promieniu 15' obrażenia od ognia. Obrażenia od Kuli Ognia zależą od twojego poziomu. Efekt ten może się pojawiać co 40 s. |
Normalny |
Kiedy otrzymasz obrażenia, masz 10% szans na rzucenie w napastnika Kuli Ognia, która podczas eksplozji zadaje 3 wrogom w promieniu 15' obrażenia od ognia. Obrażenia od Kuli Ognia zależą od twojego poziomu. Efekt ten może się pojawiać co 40 s. |
Większy |
Kiedy otrzymasz obrażenia, masz 15% szans na rzucenie w napastnika Kuli Ognia, która podczas eksplozji zadaje 3 wrogom w promieniu 15' obrażenia od ognia. Obrażenia od Kuli Ognia zależą od twojego poziomu. Efekt ten może się pojawiać co 40 s. |
Idealny |
Kiedy otrzymasz obrażenia, masz 20% szans na rzucenie w napastnika Kuli Ognia, która podczas eksplozji zadaje 3 wrogom w promieniu 15' obrażenia od ognia. Obrażenia od Kuli Ognia zależą od twojego poziomu. Efekt ten może się pojawiać co 40 s. |
Nieskazitelny |
Kiedy otrzymasz obrażenia, masz 20% szans na rzucenie w napastnika Kuli Ognia, która podczas eksplozji zadaje 6 wrogom w promieniu 15' obrażenia od ognia. Obrażenia od Kuli Ognia zależą od twojego poziomu. Efekt ten może się pojawiać co 30 s. |
Transcedentny |
Kiedy otrzymasz obrażenia, masz 20% szans na rzucenie w napastnika Kuli Ognia, która podczas eksplozji zadaje 6 wrogom w promieniu 20' obrażenia od ognia, podpalając ich i zadając kolejne obrażenia w czasie. Obrażenia od Kuli Ognia zależą od twojego poziomu. Efekt ten może się pojawiać co 30 s. |
Płonącego Lodu |
Pomniejszy |
Kiedy otrzymasz obrażenia, masz 5% szans na zadanie obrażeń od mrozu i zmniejszenie wartości ozdrowienia napastnika o 15% lub zablokowanie NPC. Obrażenia zależą od twojego poziomu. Efekt ten trwa 4 s i może się pojawiać co 45 s. |
Normalny |
Kiedy otrzymasz obrażenia, masz 10% szans na zadanie obrażeń od mrozu i zmniejszenie wartości ozdrowienia napastnika o 20% lub zablokowanie NPC. Obrażenia zależą od twojego poziomu. Efekt ten trwa 4 s i może się pojawiać co 40 s. |
Większy |
Kiedy otrzymasz obrażenia, masz 15% szans na zadanie obrażeń od mrozu i zmniejszenie wartości ozdrowienia napastnika o 25% lub zablokowanie NPC. Obrażenia zależą od twojego poziomu. Efekt ten trwa 4 s i może się pojawiać co 35 s. |
Idealny |
Kiedy otrzymasz obrażenia, masz 20% szans na zadanie obrażeń od mrozu i zmniejszenie wartości ozdrowienia napastnika o 30% lub zablokowanie NPC. Obrażenia zależą od twojego poziomu. Efekt ten trwa 4 s i może się pojawiać co 30 s. |
Nieskazitelny |
Kiedy otrzymasz obrażenia, masz 20% szans na zadanie obrażeń od mrozu i zmniejszenie wartości ozdrowienia i odbicia napastnika o 30% lub zablokowanie NPC. Obrażenia zależą od twojego poziomu. Efekt ten trwa 4 s i może się pojawiać co 30 s. |
Transcedentny |
Kiedy otrzymasz obrażenia, masz 20% szans na zadanie obrażeń od mrozu i zmniejszenie wartości ozdrowienia, odbicia i mocy napastnika o 35%. Obrażenia zależą od twojego poziomu. Efekt ten trwa 4 s i może się pojawiać co 30 s. |
Negacji |
Pomniejszy |
Kiedy otrzymujesz obrażenia, każde trafienie dodaje 1% do twojej odporności na obrażenia przez 6 s. Ten efekt może się kumulować maksymalnie 10 razy. |
Normalny |
Kiedy otrzymujesz obrażenia, każde trafienie dodaje 1,5% do twojej odporności na obrażenia przez 7 s. Ten efekt może się kumulować maksymalnie 10 razy. |
Większy |
Kiedy otrzymujesz obrażenia, każde trafienie dodaje 2% do twojej odporności na obrażenia przez 8 s. Ten efekt może się kumulować maksymalnie 10 razy. |
Idealny |
Kiedy otrzymujesz obrażenia, każde trafienie dodaje 3% do twojej odporności na obrażenia przez 9 s. Ten efekt może się kumulować maksymalnie 10 razy. |
Nieskazitelny |
Kiedy otrzymujesz obrażenia, każde trafienie dodaje 3% do twojej odporności na obrażenia oraz otrzymywane leczenie o 1% przez 9 s. Ten efekt może się kumulować maksymalnie 10 razy. |
Transcedentny |
Kiedy otrzymujesz obrażenia, każde trafienie dodaje 3% do twojej odporności na obrażenia, ozdrowienie o 1% oraz otrzymywane leczenie o 1% przez 9 s. Ten efekt może się kumulować maksymalnie 10 razy. |
Duszy |
Pomniejszy |
Twój pancerz duszy wskrzesi cię i przywróci 4.459 oraz 743 co sekundę przez 3 sekundy. Efekt może zostać aktywowany tylko raz na 90 s. |
Normalny |
Twój pancerz duszy wskrzesi cię i przywróci 5.017 oraz 929 co sekundę przez 3 sekundy. Efekt może zostać aktywowany tylko raz na 85 s. |
Większy |
Twój pancerz duszy wskrzesi cię i przywróci 5.574 oraz 1.115 co sekundę przez 3 sekundy. Efekt może zostać aktywowany tylko raz na 80 s. |
Idealny |
Twój pancerz duszy wskrzesi cię i przywróci 6.132 oraz 1.301 co sekundę przez 3 sekundy. Efekt może zostać aktywowany tylko raz na 75 s. |
Nieskazitelny |
Twój pancerz duszy wskrzesi cię i przywróci 6.689 oraz 1.486 co sekundę przez 3 sekundy. Po wskrzeszeniu zadajesz obrażenia wszystkim wrogom w pobliżu. Efekt może być aktywowany tylko raz na 75 sekund. |
Transcedentny |
Twój pancerz duszy wskrzesi cię i przywróci 8.775 oraz 1.575 co sekundę, przez 3 sekundy. Po wskrzeszeniu zadajesz obrażenia wszystkim wrogom w pobliżu oraz otrzymujesz niewrażliwość na efekty kontroli na 3 s. Efekt może być aktywowany tylko raz na 75 s. |
Gromów |
Pomniejszy |
Kiedy otrzymasz trafienie krytyczne, twój pancerz ma 25% szans na zadanie obrażeń od błyskawicy i ogłuszenie znajdujących się w pobliżu wrogów. Obrażenia zależą od twojego poziomu. Efet ten może pojawiać się raz na 45 s. |
Normalny |
Kiedy otrzymasz trafienie krytyczne, twój pancerz ma 30% szans na zadanie obrażeń od błyskawicy i ogłuszenie znajdujących się w pobliżu wrogów. Obrażenia zależą od twojego poziomu. Efet ten może pojawiać się raz na 40 s. |
Większy |
Kiedy otrzymasz trafienie krytyczne, twój pancerz ma 35% szans na zadanie obrażeń od błyskawicy i ogłuszenie znajdujących się w pobliżu wrogów. Obrażenia zależą od twojego poziomu. Efet ten może pojawiać się raz na 35 s. |
Idealny |
Kiedy otrzymasz trafienie krytyczne, twój pancerz ma 40% szans na zadanie obrażeń od błyskawicy i ogłuszenie znajdujących się w pobliżu wrogów. Obrażenia zależą od twojego poziomu. Efet ten może pojawiać się raz na 30 s. |
Nieskazitelny |
Kiedy otrzymasz trafienie krytyczne, twój pancerz ma 40% szans na zadanie obrażeń od błyskawicy i ogłuszenie znajdujących się w pobliżu wrogów. Efekt ten może pojawiać się raz na 30 s. Ilekroć jesteś celem, twój wróg zabiera część obrażeń. Ten efekt może pojawić się raz na 10 s. Zawsze gdy zostajesz uderzony przez wroga Obrażenia zależą od twojego poziomu. |
Transcedentny |
Kiedy otrzymasz trafienie krytyczne, twój pancerz ma 40% szans na zadanie obrażeń od błyskawicy i ogłuszenie znajdujących się w pobliżu wrogów. Efekt ten może pojawiać się raz na 30 s. Ilekroć jesteś celem, twój wróg zabiera część obrażeń. Ten efekt może pojawić się raz na 10 s. Zawsze gdy zostajesz uderzony przez wroga Obrażenia zależą od twojego poziomu. |
Shadowclad |
Pomniejszy |
Kiedy otrzymujesz obrażenia, każde trafienie dodaje 4% odbicia na 5 sekund. Efekt ten może nakładać się maksymalnie do 8 razy, a następnie wygasa odbijając z powodzeniem atak. |
Normalny |
Kiedy otrzymujesz obrażenia, każde trafienie dodaje 6% odbicia na 6 sekund. Efekt ten może nakładać się maksymalnie do 8 razy, a następnie wygasa odbijając z powodzeniem atak. |
Większy |
Kiedy otrzymujesz obrażenia, każde trafienie dodaje 8% odbicia na 7 sekund. Efekt ten może nakładać się maksymalnie do 8 razy, a następnie wygasa odbijając z powodzeniem atak. |
Idealny |
Kiedy otrzymujesz obrażenia, każde trafienie dodaje 10% odbicia na 8 sekund. Efekt ten może nakładać się maksymalnie do 8 razy, a następnie wygasa odbijając z powodzeniem atak. |
Nieskazitelny |
Kiedy otrzymujesz obrażenia, każde trafienie dodaje 10% odbicia oraz 4% odporności na obrażenia na 8 sekund. Efekt ten może nakładać się maksymalnie do 8 razy, a następnie wygasa odbijając z powodzeniem atak. |
Transcedentny |
Kiedy otrzymujesz obrażenia, każde trafienie dodaje 10% odbicia oraz 4% odporności na obrażenia na 8 sekund. Efekt ten może nakładać się maksymalnie do 8 razy, a następnie wygasa odbijając z powodzeniem atak.Po pomyślnym odbiciu z 8 ładunków Shadowclad, Twój pancerz oszołamia pobliskich wrogów na 1 sekundę i pozostajesz w ukryciu przez 4 sekundy. Efekt ten może wystąpić raz na 30 sekund. |
Unknown /
Autor
Witaj, Jestem graczem Neverwinter od kwietnia 2015. Nie gram również z przypadku, ponieważ uwielbiam świat Zapomnianych Krain, a w szczególności Legendę Drizzta. Obecnie chciałabym podzielić się swoim doświadczeniem z gry i na nowo czerpać przyjemność z pisania postów :). Nimor Imphraezl@finduilasf
0 komentarze:
Prześlij komentarz