Bronie artefaktyczne posiadają cechę, dzięki której możemy nadać dodatkową pasywną umiejętność. Udoskonalenie broni na poziom 15 otworzy nam slot pod nazwą - miejsce na wzmocnienie broni. Nie jest to jednak stała reguła. Istnieje wiele broni, które posiadają również ten slot.
Uroki na wzmocnienie broni są znacznie droższe od zwykłych. Dzieje się tak, ponieważ stała szansa na wzmocnienie przy każdej randze to 1%. Taki urok nadaje również niepowtarzalny wygląd naszej głównej broni.
Rangi uroków są posegregowane następująco: pomniejszy, zwykły, większy, idealny, nieskazitelny oraz transcedentny.
Uroki powstają z połączenia 4 ich okruchów, uzyskamy wtedy pomniejszy urok. Więcej informacji w poniższych linkach
>> Runy i uroki - podstawowe informacje
>> Rafinacja w liczbach
Notka: Okruchy uroków możemy kupić w Enklawie Protektora u Sprzedawcy Pieczęci za Pieczęcie Protektora lub Pieczęcie Żywiołów. Część okruchów możemy wydropić w Sharandar robiąc instancje na każdej z trzech map. Urok Drewna Brązowego oraz Urok Ognia Plagi możemy wydobyć jedynie otwierając skrytki. Plagę można zdobyć z Pancernej Skrytki Koszmaru, natomiast Drewno z Pancernej Skrytki z Mrocznego Lasu oraz z Pancernej Skrytki Feerii.
Goryczy | |
---|---|
Pomniejszy | Dzięki swoim mocom zadajesz dodatkowe 5% obrażeń od broni, jako obrażenia od trucizny. Po 4 sekundach twój wróg otrzymuje dodatkowe 10% obrażeń od broni jako obrażenia od trucizny. |
Normalny | Dzięki swoim mocom zadajesz dodatkowe 7% obrażeń od broni, jako obrażenia od trucizny. Po 4 sekundach twój wróg otrzymuje dodatkowe 14% obrażeń od broni jako obrażenia od trucizny. |
Większy | Dzięki swoim mocom zadajesz dodatkowe 9% obrażeń od broni, jako obrażenia od trucizny. Po 4 sekundach twój wróg otrzymuje dodatkowe 18% obrażeń od broni jako obrażenia od trucizny. |
Idealny | Dzięki swoim mocom zadajesz dodatkowe 11% obrażeń od broni, jako obrażenia od trucizny. Po 4 sekundach twój wróg otrzymuje dodatkowe 22% obrażeń od broni jako obrażenia od trucizny. |
Nieskazitelny | Dzięki swoim mocom zadajesz dodatkowe 13% obrażeń od broni, jako obrażenia od trucizny. Po 4 sekundach twój wróg otrzymuje dodatkowe 26% obrażeń od broni jako obrażenia od trucizny pobliskim wrogom. |
Transcedentny | Dzięki swoim mocom zadajesz dodatkowe 15% obrażeń od broni, jako obrażenia od trucizny. Po 4 sekundach twój wróg otrzymuje dodatkowe 30% obrażeń od broni jako obrażenia od trucizny pobliskim wrogom i jest stopniowo spowalniany (maksymalnie 3 ładunki). |
Drewna Brązowego | |
---|---|
Pomniejszy | |
Normalny | Wrogowie trafieni twoimi mocami spotkaniowymi zostają oznaczeni. Twoje moce woli i spotkaniowe ignorują 8% pancerza oznaczonego wroga. Wróg może zostać oznaczony na 10 s, raz na 20s. |
Większy | Wrogowie trafieni twoimi mocami spotkaniowymi zostają oznaczeni. Twoje moce woli i spotkaniowe ignorują 12% pancerza oznaczonego wroga. Wróg może zostać oznaczony na 10 s, raz na 20s. |
Idealny | Wrogowie trafieni twoimi mocami spotkaniowymi zostają oznaczeni. Twoje moce woli i spotkaniowe ignorują 16% pancerza oznaczonego wroga. Wróg może zostać oznaczony na 10 s, raz na 20s. |
Nieskazitelny | Wrogowie trafieni twoimi mocami spotkaniowymi zostają oznaczeni. Twoje moce woli i spotkaniowe ignorują 16% zbroi celu. Dodatkowo naznaczone cele zadają ci dodatkowo o 10% mniej obrażeń. Czas działania znaku wynosi 10 s, a czas odnowienia - 20 s. |
Transcedentny | Wrogowie trafieni twoimi mocami spotkaniowymi zostają oznaczeni. Twoje moce woli i spotkaniowe ignorują 16% zbroi celu. Dodatkowo ty i twoi sojusznicy zadajecie obrażenia większe o 5%, naznaczone cele zadają ci o 10% mniej obrażeń. Czas działania znaku wynosi 10 s, a czas odnowienia - 20 s. |
Tchnienia Fae | |
---|---|
Pomniejszy | Zadajesz dodatkowe 6% obrażeń od broni jako obrażenia psychiczne. Twoje moce spotkaniowe niwelują 3% obrażeń zadawanych przez danego wroga. Obrażenia zamieniane są na premię do zadawanych przez ciebie obrażeń w wysokości 3%. Z tego efektu można skorzystać raz na 20 s, a trwa on 10 s. |
Normalny | Zadajesz dodatkowe 7,5% obrażeń od broni jako obrażenia psychiczne. Twoje moce spotkaniowe niwelują 6% obrażeń zadawanych przez danego wroga. Obrażenia zamieniane są na premię do zadawanych przez ciebie obrażeń w wysokości 6%. Z tego efektu można skorzystać raz na 20 s, a trwa on 10 s. |
Większy | Zadajesz dodatkowe 9% obrażeń od broni jako obrażenia psychiczne. Twoje moce spotkaniowe niwelują 10% obrażeń zadawanych przez danego wroga. Obrażenia zamieniane są na premię do zadawanych przez ciebie obrażeń w wysokości 10%. Z tego efektu można skorzystać raz na 20 s, a trwa on 10 s. |
Idealny | Zadajesz dodatkowe 10% obrażeń od broni jako obrażenia psychiczne. Twoje moce spotkaniowe niwelują 15% obrażeń zadawanych przez danego wroga. Obrażenia zamieniane są na premię do zadawanych przez ciebie obrażeń w wysokości 15%. Z tego efektu można skorzystać raz na 20 s, a trwa on 10 s. |
Nieskazitelny | Zadajesz dodatkowe 15% obrażeń od broni jako obrażenia psychiczne. Twoje moce spotkaniowe niwelują 18% obrażeń zadawanych przez danego wroga. Obrażenia zamieniane są na premię do zadawanych przez ciebie obrażeń w wysokości 18%. Z tego efektu można skorzystać raz na 10 s, a trwa on 10 s. |
Transcedentny | Zadajesz dodatkowe 18% obrażeń od broni jako obrażenia psychiczne. Twoje moce spotkaniowe niwelują 18% obrażeń zadawanych przez danego wroga. Obrażenia zamieniane są na premię do zadawanych przez ciebie obrażeń w wysokości 18%. Z tego efektu można skorzystać raz na 20 s, a trwa on 10 s, a jego obszar działania obejmuje maksymalnie 3 cele. |
Świętego Mściciela | |
---|---|
Pomniejszy | Zadajesz 10% obrażeń od broni jako obrażenia promieniste i masz 5% szansy: na zwiększenie odporności sojuszników na obrażenia o 15%, lecząc ich przez 10 sekund. Obrażenia i odzyskane zdrowie zależą od poziomu twojej broni. Efekt ten może wystąpić tylko raz na 60 sekund. |
Normalny | Zadajesz 14% obrażeń od broni jako obrażenia promieniste i masz 10% szansy: na zwiększenie odporności sojuszników na obrażenia o 15%, lecząc ich przez 10 sekund. Obrażenia i odzyskane zdrowie zależą od poziomu twojej broni. Efekt ten może wystąpić tylko raz na 60 sekund. |
Większy | Zadajesz 16% obrażeń od broni jako obrażenia promieniste i masz 15% szansy: na zwiększenie odporności sojuszników na obrażenia o 15%, lecząc ich przez 10 sekund. Obrażenia i odzyskane zdrowie zależą od poziomu twojej broni. Efekt ten może wystąpić tylko raz na 60 sekund. |
Idealny | Zadajesz 20% obrażeń od broni jako obrażenia promieniste i masz 20% szansy: na zwiększenie odporności sojuszników na obrażenia o 15%, lecząc ich przez 10 sekund. Obrażenia i odzyskane zdrowie zależą od poziomu twojej broni. Efekt ten może wystąpić tylko raz na 60 sekund. |
Nieskazitelny | Zadajesz 25% obrażeń od broni jako obrażenia promieniste i masz 20% szansy: na zwiększenie odporności sojuszników na obrażenia o 20%, lecząc ich przez 15 sekund. Obrażenia i odzyskane zdrowie zależą od poziomu twojej broni. Efekt ten może wystąpić tylko raz na 60 sekund. |
Transcedentny | Zadajesz 30% obrażeń od broni jako obrażenia promieniste i masz 20% szansy: na zwiększenie odporności sojuszników na obrażenia o 25%, lecząc ich przez 15 sekund. Każdy cios zadany w tym czasie zada dodatkowe 7,5% obrażeń od blasku. Obrażenia i odzyskane zdrowie zależą od poziomu twojego poziomu. Efekt ten może wystąpić tylko raz na 45 sekund. |
Błyskawic | |
---|---|
Pomniejszy | Przy każdym ciosie zadajesz 10% obrażeń broni jako obrażenia od błyskawic. |
Normalny | Przy każdym ciosie zadajesz 14% obrażeń broni jako obrażenia od błyskawic. Obrażenia te przeskakują 2 razy na kolejnego przeciwnika, a szansa na kolejne przeskoczenie wynosi 50%. |
Większy | Przy każdym ciosie zadajesz 18% obrażeń broni jako obrażenia od błyskawic. Obrażenia te przeskakują 3 razy na kolejnego przeciwnika, a szansa na kolejne przeskoczenie wynosi 50%. |
Idealny | Przy każdym ciosie zadajesz 24% obrażeń broni jako obrażenia od błyskawic. Obrażenia te przeskakują 3 razy na kolejnego przeciwnika, a szansa na kolejne przeskoczenie wynosi 50%. |
Nieskazitelny | Przy każdym ciosie zadajesz 28% obrażeń broni jako obrażenia od błyskawic. Obrażenia te przeskakują 3 razy na kolejnego przeciwnika, a szansa na kolejne przeskoczenie wynosi 100%. |
Transcedentny | Przy każdym ciosie zadajesz 32% obrażeń broni jako obrażenia od błyskawic. Obrażenia te przeskakują 3 razy na kolejnego przeciwnika, a szansa na kolejne przeskoczenie wynosi 100%. Jeśli obrażenia nie mają na kogo przeskoczyć zadajesz dodatkowe 33% obrażeń od błyskawic. |
Ognia Plagi | |
---|---|
Pomniejszy | |
Normalny | Korzystając ze swoich mocy, zadajesz dodatkowe 8% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia. Dodatkowo sprawiasz, że co 1 s przez 3 s wróg otrzymuje 2% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia i wywołujesz u niego przerażenie, zmniejszając jego obronę o 5%. Efekt ten kumuluje się do 3 razy. |
Większy | Korzystając ze swoich mocy, zadajesz dodatkowe 9% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia. Dodatkowo sprawiasz, że co 1 s przez 3 s wróg otrzymuje 3% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia i wywołujesz u niego przerażenie zmniejszając jego obronę o 10%. Efekt ten kumuluje się do 3 razy. |
Idealny | Korzystając ze swoich mocy, zadajesz dodatkowe 10% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia. Dodatkowo sprawiasz, że co 1 s przez 3 s wróg otrzymuje 4% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia i wywołujesz u niego przerażenie, zmniejszając jego obronę o 15%. Efekt ten kumuluje się do 3 razy. |
Nieskazitelny | Korzystając ze swoich mocy, zadajesz dodatkowe 12% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia. Dodatkowo sprawiasz, że co 1 s przez 3 s wróg otrzymuje 5% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia i wywołujesz u niego przerażenie, zmniejszając jego obronę i moc o 15%. Efekt ten kumuluje się do 3 razy. |
Transcedentny | Korzystając ze swoich mocy, zadajesz dodatkowe 12% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia. Dodatkowo sprawiasz, że co 1 s przez 3 s wróg otrzymuje 5% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia i wywołujesz u niego przerażenie, zmniejszając jego obronę i moc o 15%. Efekt ten kumuluje się do 3 razy. Po osiągnięciu 3 ładunku, cel otrzymuje obrażenia obszarowe, które nie mogą zostać wywołane częściej niż raz na 20 s. |
Migbłystalny | |
---|---|
Pomniejszy | Zadajesz cios z dodatkową siłą krytyczną o wartości 12%. Siła krytyczna zwiększa obrażenia zadane przez trafienie krytyczne. |
Normalny | Zadajesz cios z dodatkową siłą krytyczną o wartości 25%. Siła krytyczna zwiększa obrażenia zadane przez trafienie krytyczne. |
Większy | Zadajesz cios z dodatkową siłą krytyczną o wartości 38%. Siła krytyczna zwiększa obrażenia zadane przez trafienie krytyczne. |
Idealny | Zadajesz cios z dodatkową siłą krytyczną o wartości 50%. Siła krytyczna zwiększa obrażenia zadane przez trafienie krytyczne. |
Nieskazitelny | Zadajesz cios z dodatkową siłą krytyczną o wartości 50%. Siła krytyczna zwiększa obrażenia zadane przez trafienie krytyczne. Trafienia krytyczne osłabiają odporność na obrażenia celu o 2%. |
Transcedentny | Zadajesz cios z dodatkową siłą krytyczną o wartości 50%. Siła krytyczna zwiększa obrażenia zadane przez trafienie krytyczne. Trafienia krytyczne osłabiają odporność na obrażenia celu o 2% i obrażenia o 2%. |
Wysączania Życia | |
---|---|
Pomniejszy | Zadajesz 5% obrażeń od broni jako obrażenia psychiczne, zwiększasz dodatkowo 1% szansy na kradzież życia. |
Normalny | Zadajesz 6,5% obrażeń od broni jako obrażenia psychiczne, zwiększasz dodatkowo 2% szansy na kradzież życia. |
Większy | Zadajesz 9% obrażeń od broni jako obrażenia psychiczne, zwiększasz dodatkowo 3% szansy na kradzież życia. |
Idealny | Zadajesz 13% obrażeń od broni jako obrażenia psychiczne, zwiększasz dodatkowo 4% szansy na kradzież życia. |
Nieskazitelny | Zadajesz 14% obrażeń od broni jako obrażenia psychiczne, zwiększasz dodatkowo 4% szansy na kradzież życia oraz jej siłę o 10%. |
Transcedentny | Zadajesz 15% obrażeń od broni jako obrażenia psychiczne, zwiększasz dodatkowo 5% szansy na kradzież życia oraz jej siłę o 20%. |
Mrozu | |
---|---|
Pomniejszy | Zadajesz dodatkowe 6% obrażeń od broni jako obrażenia od chłodu przy każdym ciosie i obniżasz umiejętność ozdrowienia wrogów o 15% lub wyłączasz nie będących graczami na 4 s. Moc trwa 4 s i nie można z niej skorzystać częściej niż raz na 20 s. |
Normalny | Zadajesz dodatkowe 8% obrażeń od broni jako obrażenia od chłodu przy każdym ciosie i obniżasz umiejętność ozdrowienia wrogów o 20% lub wyłączasz nie będących graczami na 4 s. Moc trwa 4 s i nie można z niej skorzystać częściej niż raz na 20 s. |
Większy | Zadajesz dodatkowe 10% obrażeń od broni jako obrażenia od chłodu przy każdym ciosie i obniżasz umiejętność ozdrowienia wrogów o 25% lub wyłączasz nie będących graczami na 4 s. Moc trwa 4 s i nie można z niej skorzystać częściej niż raz na 20 s. |
Idealny | Zadajesz dodatkowe 12% obrażeń od broni jako obrażenia od chłodu przy każdym ciosie i obniżasz umiejętność ozdrowienia wrogów o 30% lub wyłączasz nie będących graczami na 4 s. Moc trwa 4 s i nie można z niej skorzystać częściej niż raz na 20 s. |
Nieskazitelny | Zadajesz dodatkowe 14% obrażeń od broni jako obrażenia od chłodu przy każdym ciosie i obniżasz umiejętność ozdrowienia wrogów o 35% oraz odbicia o 35% lub wyłączasz nie będących graczami na 4 s. Moc trwa 4 s i nie można z niej skorzystać częściej niż raz na 20 s. |
Transcedentny | Zadajesz dodatkowe 16% obrażeń od broni jako obrażenia od chłodu przy każdym ciosie i obniżasz umiejętność ozdrowienia wrogów o 35% oraz odbicia o 35% lub wyłączasz nie będących graczami na 4 s. Moc trwa 4 s i nie można z niej skorzystać częściej niż raz na 20 s. |
Płomienia | |
---|---|
Pomniejszy | Zadajesz dodatkowe 6% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia dzięki swoim nieograniczonym mocom. Dodatkowo sprawiasz, że co 1 s twój wróg na 3 s doznaje 2% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia. Efekt ten kumuluje się do 3 razy. |
Normalny | Zadajesz dodatkowe 7,5% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia dzięki swoim nieograniczonym mocom. Dodatkowo sprawiasz, że co 1 s twój wróg na 3 s doznaje 3,5% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia. Efekt ten kumuluje się do 3 razy. |
Większy | Zadajesz dodatkowe 10% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia dzięki swoim nieograniczonym mocom. Dodatkowo sprawiasz, że co 1 s twój wróg na 3 s doznaje 5% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia. Efekt ten kumuluje się do 3 razy. |
Idealny | Zadajesz dodatkowe 14% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia dzięki swoim nieograniczonym mocom. Dodatkowo sprawiasz, że co 1 s twój wróg na 3 s doznaje 6,5% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia. Efekt ten kumuluje się do 3 razy. |
Nieskazitelny | Dzięki swoim mocom zadajesz dodatkowo 14% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia. Dodatkowo sprawiasz, że co 1 s twój wróg na 3 s doznaje 9% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia. Efekt ten kumuluje się do 3 razy, a każda kumulacja zwiększa zadawane przez ciebie celowi obrażenia o 1%. |
Transcedentny | Dzięki swoim mocom zadajesz dodatkowo 17% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia. Dodatkowo sprawiasz, że co 1 s twój wróg na 3 s doznaje 11% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia. Efekt ten kumuluje się do 3 razy, a każda kumulacja zwiększa zadawane przez ciebie celowi obrażenia o 1%. Po trzeciej kumulacji cel otrzymuje obrażenia od obszarowego ataku ogniem, ale nie można wykonywać go częściej niż raz na 20 s. |
Grozy | |
---|---|
Pomniejszy | Przy każdym ciosie zadajesz dodatkowe 7% obrażeń od broni jako obrażenia nekrotyczne i wywołujesz u swojego wroga przerażenie, zmniejszając jego obronę o 10%. Efekt ten może zostać wywołany ponownie dopiero po tym jak dobiegnie końca. |
Normalny | Przy każdym ciosie zadajesz dodatkowe 9% obrażeń od broni jako obrażenia nekrotyczne i wywołujesz u swojego wroga przerażenie, zmniejszając jego obronę o 20%. Efekt ten może zostać wywołany ponownie dopiero po tym jak dobiegnie końca. |
Większy | Przy każdym ciosie zadajesz dodatkowe 12% obrażeń od broni jako obrażenia nekrotyczne i wywołujesz u swojego wroga przerażenie, zmniejszając jego obronę o 30%. Efekt ten może zostać wywołany ponownie dopiero po tym jak dobiegnie końca. |
Idealny | Przy każdym ciosie zadajesz dodatkowe 15% obrażeń od broni jako obrażenia nekrotyczne i wywołujesz u swojego wroga przerażenie, zmniejszając jego obronę o 40%. Efekt ten może zostać wywołany ponownie dopiero po tym jak dobiegnie końca. |
Nieskazitelny | Przy każdym ciosie zadajesz dodatkowe 20% obrażeń od broni jako obrażenia nekrotyczne i wywołujesz u swojego wroga przerażenie, zmniejszając jego obronę i moc o 40%. Efekt ten może zostać wywołany ponownie dopiero po tym jak dobiegnie konca. |
Transcedentny | Przy każdym ciosie zadajesz dodatkowe 25% obrażeń od broni jako obrażenia nekrotyczne i wywołujesz u swojego wroga przerażenie, zmniejszając jego obronę i moc o 40%. Masz także 10% szans na unieruchomienie celu. Unieruchomienie nie może nastąpić częściej niż raz na 30 s. |
Dread | |
---|---|
Pomniejszy | Twoje moce spotkaniowe zadają obrażenia z dodatkową 20% siłą krytyczną. Dodatkowo zadajesz 10% obrażeń od broni jako obrażenia nekrotyczne co 1 sekundę przez 4 sekundy, obrażenia te wywołują strach i zmniejszają obronę o 10%. |
Normalny | Twoje moce spotkaniowe zadają obrażenia z dodatkową 40% siłą krytyczną. Dodatkowo zadajesz 15% obrażeń od broni jako obrażenia nekrotyczne co 1 sekundę przez 4 sekundy, obrażenia te wywołują strach i zmniejszają obronę o 20%. |
Większy | Twoje moce spotkaniowe zadają obrażenia z dodatkową 60% siłą krytyczną. Dodatkowo zadajesz 20% obrażeń od broni jako obrażenia nekrotyczne co 1 sekundę przez 4 sekundy, obrażenia te wywołują strach i zmniejszają obronę o 30%. |
Idealny | Twoje moce spotkaniowe zadają obrażenia z dodatkową 75% siłą krytyczną. Twoje ataki wywołują strach na 4 sekundy, zadają 50% obrażeń od broni jako obrażenia nekrotyczne (na każdą sekundę) zmniejszając przy tym obronę o 40% u graczy i 4% odporności na obrażenia u potworów. |
Nieskazitelny | Twoje moce spotkaniowe zadają obrażenia z dodatkową 75% siłą krytyczną. Twoje ataki wywołują strach na 4 sekundy, zadają 50% obrażeń od broni jako obrażenia nekrotyczne (na każdą sekundę) zmniejszając przy tym obronę o 40% u graczy i 4% odporności na obrażenia u potworów. Dodatkowo krytyczne uderzenia zmniejszają odporność na obrażenia o 4% w ciągu 4 sekund. Efekt ten może wystąpić co 10 sekund. |
Transcedentny | Twoje moce spotkaniowe zadają obrażenia z dodatkową 75% siłą krytyczną. Twoje ataki wywołują strach na 4 sekundy, zadają 50% obrażeń od broni jako obrażenia nekrotyczne (na każdą sekundę) zmniejszając przy tym obronę o 40% u graczy i 4% odporności na obrażenia u potworów. Dodatkowo krytyczne uderzenia zmniejszają odporność na obrażenia o 4% w ciągu 4 sekund. Efekt ten może wystąpić co 5 sekund. |
Szkoda Kolego że nie kontynujesz tego tematu dalej. Już jest dużo więcej uroków do wzmocnienia broni a taki opis bardzo by się przydał szczególnie tym którzy kuleją z angielskim.
OdpowiedzUsuńKoleżanko*
OdpowiedzUsuńMyślę, że w najbliższym czasie uzupełnię braki w moich postach
Dzięki za tak dużą i b. dobrą robotę .I przepraszam ale czerpię pełnymi garściami z " twojej pracy " . Pozdrowienia i szacun . Oldisar.
OdpowiedzUsuńdziękuję pięknie :)
Usuń