środa, 20 stycznia 2016

Uroki w miejscu na wzmocnienie broni

Unknown

Bronie artefaktyczne posiadają cechę, dzięki której możemy nadać dodatkową pasywną umiejętność. Udoskonalenie broni na poziom 15 otworzy nam slot pod nazwą - miejsce na wzmocnienie broni. Nie jest to jednak stała reguła. Istnieje wiele broni, które posiadają również ten slot.
Uroki na wzmocnienie broni są znacznie droższe od zwykłych. Dzieje się tak, ponieważ stała szansa na wzmocnienie przy każdej randze to 1%. Taki urok nadaje również niepowtarzalny wygląd naszej głównej broni.
Rangi uroków są posegregowane następująco: pomniejszy, zwykły, większy, idealny, nieskazitelny oraz transcedentny.


Uroki powstają z połączenia 4 ich okruchów, uzyskamy wtedy pomniejszy urok. Więcej informacji w poniższych linkach
>> Runy i uroki - podstawowe informacje
>> Rafinacja w liczbach

Notka: Okruchy uroków możemy kupić w Enklawie Protektora u Sprzedawcy Pieczęci za Pieczęcie Protektora lub Pieczęcie Żywiołów. Część okruchów możemy wydropić w Sharandar robiąc instancje na każdej z trzech map. Urok Drewna Brązowego oraz Urok Ognia Plagi możemy wydobyć jedynie otwierając skrytki. Plagę można zdobyć z Pancernej Skrytki Koszmaru, natomiast Drewno z Pancernej Skrytki z Mrocznego Lasu oraz z Pancernej Skrytki Feerii.


Goryczy
Pomniejszy Dzięki swoim mocom zadajesz dodatkowe 5% obrażeń od broni, jako obrażenia od trucizny.
Po 4 sekundach twój wróg otrzymuje dodatkowe 10% obrażeń od broni jako obrażenia od trucizny.
Normalny Dzięki swoim mocom zadajesz dodatkowe 7% obrażeń od broni, jako obrażenia od trucizny.
Po 4 sekundach twój wróg otrzymuje dodatkowe 14% obrażeń od broni jako obrażenia od trucizny.
Większy Dzięki swoim mocom zadajesz dodatkowe 9% obrażeń od broni, jako obrażenia od trucizny.
Po 4 sekundach twój wróg otrzymuje dodatkowe 18% obrażeń od broni jako obrażenia od trucizny.
Idealny Dzięki swoim mocom zadajesz dodatkowe 11% obrażeń od broni, jako obrażenia od trucizny.
Po 4 sekundach twój wróg otrzymuje dodatkowe 22% obrażeń od broni jako obrażenia od trucizny.
Nieskazitelny Dzięki swoim mocom zadajesz dodatkowe 13% obrażeń od broni, jako obrażenia od trucizny.
Po 4 sekundach twój wróg otrzymuje dodatkowe 26% obrażeń od broni jako obrażenia od trucizny pobliskim wrogom.
Transcedentny Dzięki swoim mocom zadajesz dodatkowe 15% obrażeń od broni, jako obrażenia od trucizny.
Po 4 sekundach twój wróg otrzymuje dodatkowe 30% obrażeń od broni jako obrażenia od trucizny pobliskim wrogom
i jest stopniowo spowalniany (maksymalnie 3 ładunki).
Drewna Brązowego
Pomniejszy
Normalny Wrogowie trafieni twoimi mocami spotkaniowymi zostają oznaczeni.
Twoje moce woli i spotkaniowe ignorują 8% pancerza oznaczonego wroga.
Wróg może zostać oznaczony na 10 s, raz na 20s.
Większy Wrogowie trafieni twoimi mocami spotkaniowymi zostają oznaczeni.
Twoje moce woli i spotkaniowe ignorują 12% pancerza oznaczonego wroga.
Wróg może zostać oznaczony na 10 s, raz na 20s.
Idealny Wrogowie trafieni twoimi mocami spotkaniowymi zostają oznaczeni.
Twoje moce woli i spotkaniowe ignorują 16% pancerza oznaczonego wroga.
Wróg może zostać oznaczony na 10 s, raz na 20s.
Nieskazitelny Wrogowie trafieni twoimi mocami spotkaniowymi zostają oznaczeni.
Twoje moce woli i spotkaniowe ignorują 16% zbroi celu.
Dodatkowo naznaczone cele zadają ci dodatkowo o 10% mniej obrażeń.
Czas działania znaku wynosi 10 s, a czas odnowienia - 20 s.
Transcedentny Wrogowie trafieni twoimi mocami spotkaniowymi zostają oznaczeni.
Twoje moce woli i spotkaniowe ignorują 16% zbroi celu.
Dodatkowo ty i twoi sojusznicy zadajecie obrażenia większe o 5%,
naznaczone cele zadają ci o 10% mniej obrażeń.
Czas działania znaku wynosi 10 s, a czas odnowienia - 20 s.
Tchnienia Fae
Pomniejszy Zadajesz dodatkowe 6% obrażeń od broni jako obrażenia psychiczne.
Twoje moce spotkaniowe niwelują 3% obrażeń zadawanych przez danego wroga.
Obrażenia zamieniane są na premię do zadawanych przez ciebie obrażeń w wysokości 3%. Z tego efektu można skorzystać raz na 20 s, a trwa on 10 s.
Normalny Zadajesz dodatkowe 7,5% obrażeń od broni jako obrażenia psychiczne.
Twoje moce spotkaniowe niwelują 6% obrażeń zadawanych przez danego wroga.
Obrażenia zamieniane są na premię do zadawanych przez ciebie obrażeń w wysokości 6%. Z tego efektu można skorzystać raz na 20 s, a trwa on 10 s.
Większy Zadajesz dodatkowe 9% obrażeń od broni jako obrażenia psychiczne.
Twoje moce spotkaniowe niwelują 10% obrażeń zadawanych przez danego wroga.
Obrażenia zamieniane są na premię do zadawanych przez ciebie obrażeń w wysokości 10%. Z tego efektu można skorzystać raz na 20 s, a trwa on 10 s.
Idealny Zadajesz dodatkowe 10% obrażeń od broni jako obrażenia psychiczne.
Twoje moce spotkaniowe niwelują 15% obrażeń zadawanych przez danego wroga.
Obrażenia zamieniane są na premię do zadawanych przez ciebie obrażeń w wysokości 15%. Z tego efektu można skorzystać raz na 20 s, a trwa on 10 s.
Nieskazitelny Zadajesz dodatkowe 15% obrażeń od broni jako obrażenia psychiczne.
Twoje moce spotkaniowe niwelują 18% obrażeń zadawanych przez danego wroga.
Obrażenia zamieniane są na premię do zadawanych przez ciebie obrażeń w wysokości 18%. Z tego efektu można skorzystać raz na 10 s, a trwa on 10 s.
Transcedentny Zadajesz dodatkowe 18% obrażeń od broni jako obrażenia psychiczne.
Twoje moce spotkaniowe niwelują 18% obrażeń zadawanych przez danego wroga.
Obrażenia zamieniane są na premię do zadawanych przez ciebie obrażeń w wysokości 18%. Z tego efektu można skorzystać raz na 20 s, a trwa on 10 s, a jego obszar działania obejmuje maksymalnie 3 cele.

Świętego Mściciela
Pomniejszy Zadajesz 10% obrażeń od broni jako obrażenia promieniste i masz 5% szansy:
na zwiększenie odporności sojuszników na obrażenia o 15%,
lecząc ich przez 10 sekund. Obrażenia i odzyskane zdrowie zależą od poziomu twojej broni. Efekt ten może wystąpić tylko raz na 60 sekund.
Normalny Zadajesz 14% obrażeń od broni jako obrażenia promieniste i masz 10% szansy:
na zwiększenie odporności sojuszników na obrażenia o 15%, lecząc ich przez 10 sekund.
Obrażenia i odzyskane zdrowie zależą od poziomu twojej broni. Efekt ten może wystąpić tylko raz na 60 sekund.
Większy Zadajesz 16% obrażeń od broni jako obrażenia promieniste i masz 15% szansy:
na zwiększenie odporności sojuszników na obrażenia o 15%, lecząc ich przez 10 sekund.
Obrażenia i odzyskane zdrowie zależą od poziomu twojej broni. Efekt ten może wystąpić tylko raz na 60 sekund.
Idealny Zadajesz 20% obrażeń od broni jako obrażenia promieniste i masz 20% szansy:
na zwiększenie odporności sojuszników na obrażenia o 15%, lecząc ich przez 10 sekund.
Obrażenia i odzyskane zdrowie zależą od poziomu twojej broni. Efekt ten może wystąpić tylko raz na 60 sekund.
Nieskazitelny Zadajesz 25% obrażeń od broni jako obrażenia promieniste i masz 20% szansy:
na zwiększenie odporności sojuszników na obrażenia o 20%, lecząc ich przez 15 sekund.
Obrażenia i odzyskane zdrowie zależą od poziomu twojej broni. Efekt ten może wystąpić tylko raz na 60 sekund.
Transcedentny Zadajesz 30% obrażeń od broni jako obrażenia promieniste i masz 20% szansy:
na zwiększenie odporności sojuszników na obrażenia o 25%, lecząc ich przez 15 sekund.
Każdy cios zadany w tym czasie zada dodatkowe 7,5% obrażeń od blasku.
Obrażenia i odzyskane zdrowie zależą od poziomu twojego poziomu.
Efekt ten może wystąpić tylko raz na 45 sekund.
Błyskawic
Pomniejszy Przy każdym ciosie zadajesz 10% obrażeń broni jako obrażenia od błyskawic.
Normalny Przy każdym ciosie zadajesz 14% obrażeń broni jako obrażenia od błyskawic.
Obrażenia te przeskakują 2 razy na kolejnego przeciwnika, a szansa na kolejne przeskoczenie wynosi 50%.
Większy Przy każdym ciosie zadajesz 18% obrażeń broni jako obrażenia od błyskawic.
Obrażenia te przeskakują 3 razy na kolejnego przeciwnika, a szansa na kolejne przeskoczenie wynosi 50%.
Idealny Przy każdym ciosie zadajesz 24% obrażeń broni jako obrażenia od błyskawic.
Obrażenia te przeskakują 3 razy na kolejnego przeciwnika, a szansa na kolejne przeskoczenie wynosi 50%.
Nieskazitelny Przy każdym ciosie zadajesz 28% obrażeń broni jako obrażenia od błyskawic.
Obrażenia te przeskakują 3 razy na kolejnego przeciwnika, a szansa na kolejne przeskoczenie wynosi 100%.
Transcedentny Przy każdym ciosie zadajesz 32% obrażeń broni jako obrażenia od błyskawic.
Obrażenia te przeskakują 3 razy na kolejnego przeciwnika, a szansa na kolejne przeskoczenie wynosi 100%.
Jeśli obrażenia nie mają na kogo przeskoczyć zadajesz dodatkowe 33% obrażeń od błyskawic.
Ognia Plagi
Pomniejszy
Normalny Korzystając ze swoich mocy, zadajesz dodatkowe 8% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia.
Dodatkowo sprawiasz, że co 1 s przez 3 s wróg otrzymuje 2% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia i wywołujesz u niego przerażenie, zmniejszając jego obronę o 5%. Efekt ten kumuluje się do 3 razy.
Większy Korzystając ze swoich mocy, zadajesz dodatkowe 9% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia.
Dodatkowo sprawiasz, że co 1 s przez 3 s wróg otrzymuje 3% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia i wywołujesz u niego przerażenie zmniejszając jego obronę o 10%. Efekt ten kumuluje się do 3 razy.
Idealny Korzystając ze swoich mocy, zadajesz dodatkowe 10% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia.
Dodatkowo sprawiasz, że co 1 s przez 3 s wróg otrzymuje 4% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia i wywołujesz u niego przerażenie, zmniejszając jego obronę o 15%. Efekt ten kumuluje się do 3 razy.
Nieskazitelny Korzystając ze swoich mocy, zadajesz dodatkowe 12% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia.
Dodatkowo sprawiasz, że co 1 s przez 3 s wróg otrzymuje 5% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia i wywołujesz u niego przerażenie, zmniejszając jego obronę i moc o 15%. Efekt ten kumuluje się do 3 razy.
Transcedentny Korzystając ze swoich mocy, zadajesz dodatkowe 12% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia.
Dodatkowo sprawiasz, że co 1 s przez 3 s wróg otrzymuje 5% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia i wywołujesz u niego przerażenie, zmniejszając jego obronę i moc o 15%. Efekt ten kumuluje się do 3 razy.
Po osiągnięciu 3 ładunku, cel otrzymuje obrażenia obszarowe, które nie mogą zostać wywołane częściej niż raz na 20 s.
Migbłystalny
Pomniejszy Zadajesz cios z dodatkową siłą krytyczną o wartości 12%. Siła krytyczna zwiększa obrażenia zadane przez trafienie krytyczne.
Normalny Zadajesz cios z dodatkową siłą krytyczną o wartości 25%. Siła krytyczna zwiększa obrażenia zadane przez trafienie krytyczne.
Większy Zadajesz cios z dodatkową siłą krytyczną o wartości 38%. Siła krytyczna zwiększa obrażenia zadane przez trafienie krytyczne.
Idealny Zadajesz cios z dodatkową siłą krytyczną o wartości 50%. Siła krytyczna zwiększa obrażenia zadane przez trafienie krytyczne.
Nieskazitelny Zadajesz cios z dodatkową siłą krytyczną o wartości 50%. Siła krytyczna zwiększa obrażenia zadane przez trafienie krytyczne.
Trafienia krytyczne osłabiają odporność na obrażenia celu o 2%.
Transcedentny Zadajesz cios z dodatkową siłą krytyczną o wartości 50%. Siła krytyczna zwiększa obrażenia zadane przez trafienie krytyczne.
Trafienia krytyczne osłabiają odporność na obrażenia celu o 2% i obrażenia o 2%.
Wysączania Życia
Pomniejszy Zadajesz 5% obrażeń od broni jako obrażenia psychiczne, zwiększasz dodatkowo 1% szansy na kradzież życia.
Normalny Zadajesz 6,5% obrażeń od broni jako obrażenia psychiczne, zwiększasz dodatkowo 2% szansy na kradzież życia.
Większy Zadajesz 9% obrażeń od broni jako obrażenia psychiczne, zwiększasz dodatkowo 3% szansy na kradzież życia.
Idealny Zadajesz 13% obrażeń od broni jako obrażenia psychiczne, zwiększasz dodatkowo 4% szansy na kradzież życia.
Nieskazitelny Zadajesz 14% obrażeń od broni jako obrażenia psychiczne, zwiększasz dodatkowo 4% szansy na kradzież życia
oraz jej siłę o 10%.
Transcedentny Zadajesz 15% obrażeń od broni jako obrażenia psychiczne, zwiększasz dodatkowo 5% szansy na kradzież życia
oraz jej siłę o 20%.
Mrozu
Pomniejszy Zadajesz dodatkowe 6% obrażeń od broni jako obrażenia od chłodu przy każdym ciosie
i obniżasz umiejętność ozdrowienia wrogów o 15% lub wyłączasz nie będących graczami na 4 s.
Moc trwa 4 s i nie można z niej skorzystać częściej niż raz na 20 s.
Normalny Zadajesz dodatkowe 8% obrażeń od broni jako obrażenia od chłodu przy każdym ciosie
i obniżasz umiejętność ozdrowienia wrogów o 20% lub wyłączasz nie będących graczami na 4 s.
Moc trwa 4 s i nie można z niej skorzystać częściej niż raz na 20 s.
Większy Zadajesz dodatkowe 10% obrażeń od broni jako obrażenia od chłodu przy każdym ciosie
i obniżasz umiejętność ozdrowienia wrogów o 25% lub wyłączasz nie będących graczami na 4 s.
Moc trwa 4 s i nie można z niej skorzystać częściej niż raz na 20 s.
Idealny Zadajesz dodatkowe 12% obrażeń od broni jako obrażenia od chłodu przy każdym ciosie
i obniżasz umiejętność ozdrowienia wrogów o 30% lub wyłączasz nie będących graczami na 4 s.
Moc trwa 4 s i nie można z niej skorzystać częściej niż raz na 20 s.
Nieskazitelny Zadajesz dodatkowe 14% obrażeń od broni jako obrażenia od chłodu przy każdym ciosie
i obniżasz umiejętność ozdrowienia wrogów o 35% oraz odbicia o 35%
lub wyłączasz nie będących graczami na 4 s. Moc trwa 4 s i nie można z niej skorzystać częściej niż raz na 20 s.
Transcedentny Zadajesz dodatkowe 16% obrażeń od broni jako obrażenia od chłodu przy każdym ciosie
i obniżasz umiejętność ozdrowienia wrogów o 35% oraz odbicia o 35%
lub wyłączasz nie będących graczami na 4 s. Moc trwa 4 s i nie można z niej skorzystać częściej niż raz na 20 s.
Płomienia
Pomniejszy Zadajesz dodatkowe 6% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia dzięki swoim nieograniczonym mocom. Dodatkowo sprawiasz, że co 1 s twój wróg na 3 s doznaje 2% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia. Efekt ten kumuluje się do 3 razy.
Normalny Zadajesz dodatkowe 7,5% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia dzięki swoim nieograniczonym mocom. Dodatkowo sprawiasz, że co 1 s twój wróg na 3 s doznaje 3,5% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia. Efekt ten kumuluje się do 3 razy.
Większy Zadajesz dodatkowe 10% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia dzięki swoim nieograniczonym mocom. Dodatkowo sprawiasz, że co 1 s twój wróg na 3 s doznaje 5% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia. Efekt ten kumuluje się do 3 razy.
Idealny Zadajesz dodatkowe 14% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia dzięki swoim nieograniczonym mocom. Dodatkowo sprawiasz, że co 1 s twój wróg na 3 s doznaje 6,5% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia. Efekt ten kumuluje się do 3 razy.
Nieskazitelny Dzięki swoim mocom zadajesz dodatkowo 14% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia. Dodatkowo sprawiasz, że co 1 s twój wróg na 3 s doznaje 9% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia. Efekt ten kumuluje się do 3 razy, a każda kumulacja zwiększa zadawane przez ciebie celowi obrażenia o 1%.
Transcedentny Dzięki swoim mocom zadajesz dodatkowo 17% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia. Dodatkowo sprawiasz, że co 1 s twój wróg na 3 s doznaje 11% obrażeń od broni jako obrażenia od ognia. Efekt ten kumuluje się do 3 razy, a każda kumulacja zwiększa zadawane przez ciebie celowi obrażenia o 1%. Po trzeciej kumulacji cel otrzymuje obrażenia od obszarowego ataku ogniem, ale nie można wykonywać go częściej niż raz na 20 s.
Grozy
Pomniejszy Przy każdym ciosie zadajesz dodatkowe 7% obrażeń od broni jako obrażenia nekrotyczne i wywołujesz u swojego wroga przerażenie, zmniejszając jego obronę o 10%. Efekt ten może zostać wywołany ponownie dopiero po tym jak dobiegnie końca.
Normalny Przy każdym ciosie zadajesz dodatkowe 9% obrażeń od broni jako obrażenia nekrotyczne i wywołujesz u swojego wroga przerażenie, zmniejszając jego obronę o 20%. Efekt ten może zostać wywołany ponownie dopiero po tym jak dobiegnie końca.
Większy Przy każdym ciosie zadajesz dodatkowe 12% obrażeń od broni jako obrażenia nekrotyczne i wywołujesz u swojego wroga przerażenie, zmniejszając jego obronę o 30%. Efekt ten może zostać wywołany ponownie dopiero po tym jak dobiegnie końca.
Idealny Przy każdym ciosie zadajesz dodatkowe 15% obrażeń od broni jako obrażenia nekrotyczne i wywołujesz u swojego wroga przerażenie, zmniejszając jego obronę o 40%. Efekt ten może zostać wywołany ponownie dopiero po tym jak dobiegnie końca.
Nieskazitelny Przy każdym ciosie zadajesz dodatkowe 20% obrażeń od broni jako obrażenia nekrotyczne i wywołujesz u swojego wroga przerażenie, zmniejszając jego obronę i moc o 40%. Efekt ten może zostać wywołany ponownie dopiero po tym jak dobiegnie konca.
Transcedentny Przy każdym ciosie zadajesz dodatkowe 25% obrażeń od broni jako obrażenia nekrotyczne i wywołujesz u swojego wroga przerażenie, zmniejszając jego obronę i moc o 40%. Masz także 10% szans na unieruchomienie celu. Unieruchomienie nie może nastąpić częściej niż raz na 30 s.


Dread
Pomniejszy Twoje moce spotkaniowe zadają obrażenia z dodatkową 20% siłą krytyczną. Dodatkowo zadajesz 10% obrażeń od broni jako obrażenia nekrotyczne co 1 sekundę przez 4 sekundy, obrażenia te wywołują strach i zmniejszają obronę o 10%.
Normalny Twoje moce spotkaniowe zadają obrażenia z dodatkową 40% siłą krytyczną. Dodatkowo zadajesz 15% obrażeń od broni jako obrażenia nekrotyczne co 1 sekundę przez 4 sekundy, obrażenia te wywołują strach i zmniejszają obronę o 20%.
Większy Twoje moce spotkaniowe zadają obrażenia z dodatkową 60% siłą krytyczną. Dodatkowo zadajesz 20% obrażeń od broni jako obrażenia nekrotyczne co 1 sekundę przez 4 sekundy, obrażenia te wywołują strach i zmniejszają obronę o 30%.
Idealny Twoje moce spotkaniowe zadają obrażenia z dodatkową 75% siłą krytyczną. Twoje ataki wywołują strach na 4 sekundy, zadają 50% obrażeń od broni jako obrażenia nekrotyczne (na każdą sekundę) zmniejszając przy tym obronę o 40% u graczy i 4% odporności na obrażenia u potworów.
Nieskazitelny Twoje moce spotkaniowe zadają obrażenia z dodatkową 75% siłą krytyczną. Twoje ataki wywołują strach na 4 sekundy, zadają 50% obrażeń od broni jako obrażenia nekrotyczne (na każdą sekundę) zmniejszając przy tym obronę o 40% u graczy i 4% odporności na obrażenia u potworów. Dodatkowo krytyczne uderzenia zmniejszają odporność na obrażenia o 4% w ciągu 4 sekund. Efekt ten może wystąpić co 10 sekund.
Transcedentny Twoje moce spotkaniowe zadają obrażenia z dodatkową 75% siłą krytyczną. Twoje ataki wywołują strach na 4 sekundy, zadają 50% obrażeń od broni jako obrażenia nekrotyczne (na każdą sekundę) zmniejszając przy tym obronę o 40% u graczy i 4% odporności na obrażenia u potworów. Dodatkowo krytyczne uderzenia zmniejszają odporność na obrażenia o 4% w ciągu 4 sekund. Efekt ten może wystąpić co 5 sekund.

Unknown / Autor

Witaj, Jestem graczem Neverwinter od kwietnia 2015. Nie gram również z przypadku, ponieważ uwielbiam świat Zapomnianych Krain, a w szczególności Legendę Drizzta. Obecnie chciałabym podzielić się swoim doświadczeniem z gry i na nowo czerpać przyjemność z pisania postów :). Nimor Imphraezl@finduilasf

4 komentarze:

  1. Szkoda Kolego że nie kontynujesz tego tematu dalej. Już jest dużo więcej uroków do wzmocnienia broni a taki opis bardzo by się przydał szczególnie tym którzy kuleją z angielskim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koleżanko*

    Myślę, że w najbliższym czasie uzupełnię braki w moich postach

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za tak dużą i b. dobrą robotę .I przepraszam ale czerpię pełnymi garściami z " twojej pracy " . Pozdrowienia i szacun . Oldisar.

    OdpowiedzUsuń

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Distributed By Blogger Templates20